اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قروه:

45 برنامه متنوع در قالب طرح تذکر لسانی در قروه اجرایی می‌شود

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قروه گفت: امسال 45 برنامه متنوع در قالب طرح تذکر لسانی در قروه اجرایی می‌شود که از مهم‌ترین محورهای آن حماسه سیاسی و اقتصادی است.

45 برنامه متنوع در قالب طرح تذکر لسانی در قروه اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، جعفر کاوه پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قروه با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ستاد، راه اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر و به کارگیری آن در راستای طرح تذکر لسانی است.

وی با اشاره به برنامه معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اعلام کرد: 20 برنامه نیز برای این معاونت ابلاغ شده که تشکیل هسته‌های امر به معروف و نهی از منکر، اولویت و زمان‌بندی افزایش معروفات و کاهش منکرات، تربیت عاملین و آمرین به معروف و اجرای طرح یاوران معروف از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان قروه جزو شهرهای منتخب کشور در زمینه اجرای طرح تذکرلسانی است، اظهار داشت: این ستاد با برنامه‌ریزی مدون، حرکتی گسترده برای جلب مشارکت حداکثری را در دستور کار خود قرار داده است.

کاوه به برگزاری سلسله نشست‌های روشنگری با محوریت حماسه سیاسی از ابتدای امسال تا کنون در شهرستان تصریح کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی، یکی از راهبردهای اساسی در زمینه موفقیت در تمامی عرصه‌هاست.

وی با بیان اینکه پس از حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی با تکیه بر گفتمان مقاومت اقتصادی در سرلوحه برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: خلق حماسه در گروه مشارکت همه اقشار مردم است.

وی در ادامه به برگزاری نشست‌های ویدئو کنفرانسی شهرداران شهرهای استان با معاونت‌های ستاد در سنندج اشاره کرد و گفت: در این نشست‌ها مقرر شده است تا شهرداران از شهرهای موفق در زمینه برنامه‌های شهری بازدید کرده و با الگو قرار دادن آنان  نسبت به برنامه‌ریزی‌های مقطعی و درازمدت اقدام کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه دعوت از نخبگان و صاحبنظران حوزه برنامه‌ریزی شهری برای مشاوره در زمینه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، از سوی شهرداران را هم از دیگر برنامه‌های این ستاد برشمرد و بر لزوم مشارکت سایر معاونت‌های اجرایی ستاد در این زمنیه تاکید کرد.

کاوه اشاره‌ای هم به راه‌اندازی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهرهای سریش‌آباد، دزج و دلبران اشاره داشت و افزود: این ستادهای فرعی وظایف خود را به خوبی اجرا  می‌کنند.

وی با انتقاد از مطلوب ‌نبودن راه‌اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در دهستان‌ها بر تسریع در اجرایی شدن این مصوبه تاکید کرد.

انتهای پیام/79009/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول