اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش با حضور مشاور وزیر نیرو

پروژه آب‌شیرین کن 500 متر مکعبی فارور به بهره‌برداری رسید

پروژه آب‌شیرین کن 500 متر مکعبی جزیره فارور دقایقی پیش با حضور ثمره هاشمی مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل آبفای کشور به بهره‌برداری رسید.

پروژه آب‌شیرین کن 500 متر مکعبی فارور به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره فارور، دقایقی پیش حسین خادمی در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: این پروژه با اعتبار هزینه شده 12 میلیارد ریال و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا شده است.

به گفته وی،‌ این آب‌شیرین کن به روشbOT (اسمز معکوس) اجرایی شده است و در حال حاضر با تولید 250 متر مکعب در شبانه روز، نیاز آبی این جزیره را رفع می‌کند.

مدیر عامل آبفای هرمزگان با تأکید بر این‌که تأمین آب در جزایر استان در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد، اظهار داشت: با توجه به این‌که شیرین‌سازی آب دریا از جمله پایدارترین منابع تأمین آب در جزایر است با استفاده از آب‌شیرین‌کن ظرفیت منابع تأمین آب جزایر تنب بزرگ، تنب کوچک، ابوموسی و … نیز دو برابر نیاز آبی آن‌ها است.

یادآور می‌شود؛ سردار تنگسیری جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز مشاور وزیر نیرو را در این سفر دو روزه همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/88001/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول