اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

خبرنگاران خراسان شمالی به رسالت خود به خوبی عمل کرده‌اند

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: خبرنگاران این استان به رسالت و نقش خود در عرصه‌های مختلف به خوبی عمل کرده‌اند.

خبرنگاران خراسان شمالی به رسالت خود به خوبی عمل کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ناصر هدایتی بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی با محوریت برنامه‌های روز خبرنگار اظهار کرد: به طور حتم خبرنگاران نقش مهمی در جهت دادن صحیح و صریح به افکار عمومی را در جامعه بر عهده دارند.

وی ضمن تقدیر از تلاش جامعه خبری استان خراسان شمالی در طول یک سال گذشته به ویژه سفر رهبر انقلاب اسلامی و انتخابات 24 خرداد بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های روز خبرنگاران امسال در استان تاکید کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: روز خبرنگار فرصتی بسیار خوبی برای پاسداشت و تکریم تلاش‌های خبرنگاران طی یک سال گذشته است.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی هم در این نشست از برگزاری جشنواره مطبوعات در هفت بخش و همچنین یک بخش ویژه به مناسبت روز خبرنگار امسال خبر داد.

به گفته سهراب ابراهیمی، بخش ویژه نیز به مناسبت سفر سال گذشته رهبر انقلاب اسلامی به استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی آثار فعالان رسانه‌های استان که از اول مرداد سال گذشته تا 31 تیرماه امسال در نشریات و خبرگزاری‌ها انتشار یافته قابل ارائه به این جشنواره است تصریح کرد: به افراد برتر هدیه نقدی،‌ تندیس و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی افزود: داوری آثار را اساتید برجسته ارتباطات بر عهده دارند که این مهم برای دومین سال انجام می‌شود.

وی همچنین تجلیل از پیشکسوت عرصه رسانه استان را از برنامه‌های امسال روز خبرنگار عنوان کرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای تقویت و توسعه رسانه‌ها در ابعاد مختلف، خواستار برنامه‌ریزی دو جانبه فعالیت‌های سالانه خانه مطبوعات بر اساس اعتبارات ابلاغی طی سنوات مختلف شد.

به گزارش فارس، 220 نفر خبرنگار و فعال رسانه‌ای عضو خانه مطبوعات خراسان شمالی هستند.

انتهای پیام/63002/ک30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول