اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کسب مقام نخست کشور توسط معاون اطلاعات و اخبار مرکز زنجان

علیرضا قربانی: خبرنگاران زنجانی عنوان برترین خبرنگاران کشوری را کسب کردند

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: خبرنگاران صدا و سیمای مرکز زنجان گوی سبقت را از سایر خبرنگاران مراکز استان‌ها ربوده و عنوان خبرنگاران برتر را از آن خود کردند.

علیرضا قربانی: خبرنگاران زنجانی عنوان برترین خبرنگاران کشوری را کسب کردند

علیرضا قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مریم محمدی با 15 گزارش و زهرا شیرمحمدی با 13 گزارش به عنوان خبرنگاران واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز زنجان در ارزیابی اردیبهشت ماه سال‌جاری در بخش گزارش‌ها عنوان برتر را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه این دو گزارشگر تلاشگر استان، با کسب رتبه‌های مختلف در استان و کشور به عنوان گزارشگران شاخص مطرح شدند، خاطرنشان کرد: تلاش، پشتکار، تحقیق، نگاه‌های نو به سوژه‌ها و دقت در نگارش دکوپاژها از جمله عوامل موفقیت این گزارشگران بوده است.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز زنجان اذعان داشت: افشین سلمانیان با لحاظ کردن شرایط و موارد فنی و محتوایی اعم از چینش خوب کنداکتور و نگاه هوشمندانه به موضوعات روز و ... به عنوان سردبیر موفق ماه درخشیده است.

وی یادآور شد: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز زنجان نیز توانست با تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر همکاران و مدیران واحد، مقام نخست کشوری را در ارزیابی اردیبهشت ماه سال‌جاری در بین مراکز 33گانه از آنِ خود کند.

قربانی اضافه کرد: 35 گزارش نوع «ب»، مقام نخست در گزارش‌های مطلوب، کسب مقام سوم در رده‌بندی مجموعه‌های خبری مراکز، رعایت ارزش‌های خبری، چینش خوب کنداکتور و نگاه هوشمندانه به موضوعات روز، نگاه حرفه‌ای در پوشش اخبار استان و تنظیم درست اخبار از جمله مولفه‌های انتخاب برتر معاونت اطلاعات و اخبار مرکز زنجان بوده است.

وی افزود: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز زنجان با مجموع 35 گزارش برتر در اردیبهشت ماه سال‌جاری توانسته در بین مراکز 33گانه، رتبه نخست و 4 هزار و 816 امتیاز را کسب کند.

انتهای پیام/73006/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول