اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی خبر داد

بازدید خبرنگاران خراسان شمالی از طرح‌های سرمایه‌گذاری مازندران

مدیر شرکت عامل شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از بازدید خبرنگاران استان از طرح‌های سرمایه‌گذاری مازندران در قالب تور صنعتی خبر داد.

بازدید خبرنگاران خراسان شمالی از طرح‌های سرمایه‌گذاری مازندران

محمدرضا باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این طور صنعتی به مدت سه روز انجام شد بیان داشت: این بازدید از منطقه ویژه امیرآباد و گمرک آن انجام شد که خبرنگاران در جریان فعالیت‌های این مجموعه بزرگ قرار گرفتند.

وی نشست صمیمانه رئیس منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد با خبرنگاران و پرسش و پاسخ را از دیگر برنامه‌های این طور صنعتی برشمرد و گفت: همچنین شرکت کنندگان ضیافت نهار، مهمان این منطقه ویژه اقتصادی بودند.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی جلسه خبرنگاران با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و نماینده وزارت امور خارجه مازندران را از دیگر برنامه‌های این سفر اعلام کرد.

به گفته وی در این نشست خبرنگاران استان از وضعیت سرمایه‌گذاری در مازندران و مزیت‌های آن مطلع شدند.

مدیر شرکت عامل شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی آمادگی این شرکت و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌ها را از محورهای این نشست برشمرد.

باقری بازدید خبرنگاران خراسان شمالی از ظرفیت‌های بخش گردشگری مازندران را از دیگر برنامه‌های اجرا شده این تور صنعتی اعلام کرد.

وی خبرنگاران حاضر در این تور صنعتی را از؛ صدا و سیما، خبرگزاری فارس، تسنیم، ایسنا، برنا، جمهوری اسلامی، اتفاقیه، ارمغان سیاحت شرق، جام جم، رسالت، همشهری، و جوان برشمرد.

این نخستین تور خارج از استان برای خبرنگاران خراسان شمالی طی 9 سال گذشته از تاسیس این استان بوده که با پیگیری‌های شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی همزمان با دهه تولید تحقق یافت.

پیش از این تورهای صرفا یک روزه داخل استان از سوی برخی دستگاه‌ها برای خبرنگاران خراسان شمالی برگزار شده بود.

انتهای پیام/63002/س30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول