اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نورانیت قرآن انسان را از ارتکاب به گناهان مصون می‎دارد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نورانیت قرآن بر روح و جان هرکس که بتابد آن فرد از گناهان و خطاها به دور می‎شود و در مسیر الهی قرار می‎گیرد.

نورانیت قرآن انسان را از ارتکاب به گناهان مصون می‎دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه اظهار کرد: قرآن و آموزه‌های انسان‌ساز آن بهترین و غنی‎ترین منبعی است که می‎توان با بهره‌گیری از آن در مسیر الهی قرار گرفت.

وی افزود: با قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان ضروری است تا با تلاوت قرآن و انس گیری با آن بیش از پیش با این منبع وحی الهی زمینه رستگاری و سعادت خود را فراهم کنیم.

نکونام با بیان اینکه نورانیت قرآن انسان را از ارتکاب به گناهان مصون می‎دارد، تصریح کرد: نورانیت قرآن بر روح و جان هرکس که بتابد  آن فرد از گناهان و خطاها به دور می‎شود و در مسیر الهی قرار می‎گیرد.

امام جمعه شهرکرد با مقایسه شرایط کنونی حوزه‌های علمیه با دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی شرایط خوبی بر حوزه‌های علمیه حاکم شد و زمینه برای فعالیت‌های دینی و مذهبی بسیار مساعد است.

نکونام تصریح کرد: برهمین اساس باید قدر این دستاوردها را دانست و با ترویج و تبلیغ دین اسلام شکرگزاری خود را از این نعمت به جا آورد.

وی بر ضرورت ترویج معارف الهی از سوی طلاب و مبلغان تاکید کرد و افزود: ماه رمضان فرصت بسیار مناسبی را در اختیار شما مبلغان قرار می‎دهد تا بتوانید از این طریق وظایف خود را به خوبی انجام دهید.

نکونام اظهار کرد: بکوشید تا از قرآن کریم عالمانه و جامع در راستای پیشبرد اهداف نظام بهره بگیرید و این سرمایه را از دست ندهید.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زکات علم، نشر و ترویج آن است، گفت: با برپایی کلاس‌های قرآن کریم بکوشید جوانان و نوجوانان را به قرآن و اهل بیت(ع) متصل کنید.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول