اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه نگاری نشست مسئولان ورزش بانوان اصفهان/

از اسب زین کرده جواهری تا تقدیر چند باره از خبرنگاران خانم

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اداره کل ورزش و جوانان غنیمت خوبی برای عده‌ای بود که دستشان را کوتاه کردیم و مدیر کل بعدی ورزش اصفهان یک اسب زین کرده را تحویل می‌گیرد.

از اسب زین کرده جواهری تا تقدیر چند باره از خبرنگاران خانم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نشست مشترک مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌های اصفهان و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان پیش از ظهر امروز در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

در این نشست مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونان امور توسعه ورزش و معاونت فرهنگی این اداره، مسئول کارگروه ورزش بانوان، مسولان ورزشی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان اصفهان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

محمدرضا محمد جواهری در این نشست بارها از تاکید و اهتمامش در راستای تحول ورزش بانوان استان اصفهان صحبت کرده و حتی مدعی شد اعتبار مدیر کلی‌اش را در این راه خواهد گذاشت.

جواهری در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به وضعیت نامشخص قرارداد برخی از مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌های استان اصفهان از این وضعیت ابراز گلایه مندی کرده و قول مساعد داد که پیگیری کند.

وی همچنین با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان  استان اصفهان غنیمت خوبی برای عده‌ای بود که دستشان را کوتاه کردیم، تصریح کرد: مدیر کل بعدی ورزش اصفهان یک اسب زین کرده را تحویل می‌گیرد.

جواهری طبق روال مرسوم همیشگی از رسانه‌ها بابت اخبار کذب و نادرستشان گلایه کرده و از رسانه‌ها درخواست کرد برای پر کردن صفحاتشان دروغ ننویسند و هر زمانی که خواستند، با وی مصاحبه کرده و نقل قول صحیح را بنویسند.

جواهری در این نشست بیش از تمام 11 ماه گذشته از عملکرد مدیر کل گذشته انتقاد کرده و بارها برنامه نویسی چند صفحه‌ای و پایتختی اصفهان در ورزش را زیر سئوال برد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه از زندگی‌ام به خاطر ورزش اصفهان گذشتم، تصریح کرد: جیبی برای ورزش اصفهان ندوخته‌ام و درآمدم کمتر از گذشته شده است.

در این نشست قرار بود گزارشی از عملکرد آماری ورزش بانوان در سال 91 و فعالیت ادارات ورزش و جوانان شهرستان اصفهان به صورت پاور پوینت به نمایش گذاشته شود که این امر با مشکلاتی مواجه شد.

انتقاداتی که طی یکی دو هفته اخیر از امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان صورت گرفته بود، موجب شده بود تا در این نشست بارها با نام بردن از خبرنگاران از آن‌ها بابت پوشش خبری این برنامه تقدیر شود که در نوع خود عجیب بود.

انتهای پیام/63006/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول