اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس موسسه زیست محیطی دوستداران کوه نور کهگیلویه عنوان کرد

درختکاری سالانه بیش از 200 هکتار اراضی کهگیلویه برای مقابله با گرد و غبار

رئیس موسسه زیست محیطی دوستداران کوه نور کهگیلویه گفت: سالانه بیش از 200 هکتار از اراضی کهگیلویه برای کاهش گرد و غبار درختکاری می‌شوند.

درختکاری سالانه بیش از 200 هکتار اراضی کهگیلویه برای مقابله با گرد و غبار

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج علی رکان عصر امروز در همایش گرد و غبار که در یاسوج برگزار شد به بیان راهکارها لازم جهت کاهش ورود گرد و غبار و راه‌های مقابله با آن پرداخت و گفت: سالانه بیش از 200 هکتار از اراضی شهرستان کهگیلویه به منظور کاهش گرد و غبار کپه‌کاری و درختکاری می‌شوند.

رئیس موسسه زیست محیطی دوستداران کوه نور کهگیلویه تشکل‌های زیست محیطی را تشکلی مردم نهاد عنوان کرد و گفت: این تشکل‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که در حال حاضر این تشکل آماده همکاری با مردم و دولت است.

تشکل زیست محیطی کوه نور کهگیلویه 2700 عضو دارد

رکان در ادامه با بیان این‌که تشکل‌های غیر دولتی بحثی جدید نیست و از گذشته به صورت خود جوش بین دوستداران محیط زیست وجود داشته، اذعان کرد: تشکل دوستداران محیط زیست کوه نور کهگیلویه بیش از دو هزار و 700 عضو دارد که تاکنون اقدامات خوبی در راستای کاهش گرد و غبار انجام داده است.

وی، مهمترین اقدام صورت گرفته در کاهش گرد و غبار شهرستان کهگیلویه را کپه‌کاری و درختکاری سالانه بیش از 200 هکتار از اراضی این شهرستان عنوان کرد.

رئیس تشکل دوستداران کوه نور کهگیلویه تصریح کرد: با توجه به این‌که این تشکل‌های دوستداران محیط زیست به صورت مردمی است و تنها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و این قشر دارای مشکلات و گرفتاری‌هایی هستند که نیازمند توجه و حمایت هرچه بیشتر مسئولان است.

رکان اذعان کرد: مسئولان باید دست تشکل‌ها را بگیرد و مشکلات آن‌ها را مرتفع سازند تا دوستداران محیط زیست بتوانند با خیال آسوده راهکارهای لازم جهت مقابله با گرد و غبار را به مرحله اجرا بگذارند.

انتهای پیام/82011/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول