اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر محلات:

نامزدها از نصب عکس و پوستر بر روی درخت‌ها خودداری کنند

عضو شورای اسلامی شهر محلات با بیان اینکه درختان چنار محلات از قدمت و زیبایی خاصی برخوردار هستند، گفت: نامزدهای انتخابات از نصب عکس و پوستر بر روی درخت‌های چنار محلات خودداری کنند.

نامزدها از نصب عکس و پوستر بر روی درخت‌ها خودداری کنند

قاسم رئیس‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: درخت‌های چنار زیبایی شهر هستند و نامزدها نباید با نصب عکس و پوستر تبلیغاتی بر روی این درخت‌ها زیبایی این درختان را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: متأسفانه در دوره‌های گذشته نصب عکس بر روی بزرگ‌ترین درخت چنار محلات موجب از بین رفتن زیبایی این درخت شده که می‌طلبد نامزدها از این اقدام خودداری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر محلات با بیان اینکه شهرداری نقاطی را برای تبلیغات نامزدها مشخص و بنرهایی را در بیش از 50 نقطه نصب کرده است، عنوان کرد: حفظ محیط زیست و زیبایی شهر امر بسیار مهمی است که همه شهروندان باید به آن توجه جدی داشته باشند.

رئیس‌اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی باید از دادن شعارهایی که خارج از حیطه و وظایف شورا است، پرهیز کنند، ادامه داد: کسانی که برای عضویت در شورا نامزد شده‌اند، باید به طور دقیق از حدود اختیارات این نهاد آگاه بوده و شعارهای بیهوده ندهند.

وی تصریح کرد: متأسفانه در برخی موارد مشاهده می‌شود بعضی از نامزدها شعارهایی را مطرح می‌کنند که در چارچوب اختیارات شورا نیست، فعالیت در شورا بر اساس قانون تعریف شده و حدود و اختیارات اعضای آن هم مشخص است.

عضو شورای اسلامی شهر محلات افزود: نامزدها باید از وظایف و اختیارات شورا به طور کامل آگاهی داشته و از دادن وعده‌‌هایی که خارج از اختیارات شورا است به شدت پرهیز کنند چراکه موجب افزایش انتظارات مردمی می‌شود.

انتهای پیام/87013/م40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول