اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی امور بانوان آموزش و پرورش کردستان

برندگان مسابقه تفسیر سوره انسان در کردستان معرفی شدند

کارشناس مسئول امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش استان کردستان از معرفی برندگان مسابقه تفسیر سوره انسان در این استان خبر داد.

برندگان مسابقه تفسیر سوره انسان در کردستان معرفی شدند

لیلا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مسابقه تفسیر سوره انسان به مناسبت هفته زن و روز مادر در سطح استان کردستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه خانواده فرهنگیان استان بود، بیان کرد: در این مسابقه سه هزار و 640 نفر شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری این مسابقه شرکت کنندگان با مراجعه به سایت استاد معظم حجت‌الاسلام قرائتی به نشانی www.qaraati.ir در این مسابقه شرکت کرده و به رقابت پرداختند.

کارشناس مسئول امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش استان کردستان یادآور شد: این مسابقه به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی و سرمشق قرار دادن زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) توسط خانواده فرهنگیان برگزار شده است.

حیدری اضافه کرد: در تفسیر سوره انسان بیان شده که حضرت زهرا(س) هر روز افطار خود را به فقرا و مسکین می‌بخشیدند و این صفت بارز حاضرت فاطمه زهرا(س) باید سرمشق و اسوه خانواده‌های ایرانی به ویژه فرهنگیان باشد.

وی در پایان سخنان خود گفت: از تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقه به قید قرعه 17 نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند که به زودی به سفر مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/79007/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول