اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فنی فدراسیون کشتی خبر داد

مخالفت شورای فنی از حضور یزدانی و گودرزی در مسابقه انتخابی

عضو شورای فنی فدراسیون کشتی از مخالفت این شورا با حضور رضا یزدانی و صادق گودرزی در مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد خبر داد.

مخالفت شورای فنی از حضور یزدانی و گودرزی در مسابقه انتخابی

عسگری‌ محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای حضور و شانس مجدد به رضا یزدانی و صادق گودرزی در مسابقات جهانی 2013  جلسه‌ای امروز برگزار شد که از حضور این دو قهرمان در مسابقه انتخابی با مخالفت اعضا روبرو شد.

وی از حضور جلسه شورای فنی کشتی آزاد با حضور اعضای فنی فدارسیون خبر داد و ابراز داشت: در این جلسه بنده، ابراهیم جوادی، منصور برزگر، علی بیات و سیدجواد رفوگر حضور داشتند.

‌محمدیان تصریح کرد: درباره درخواست‌های رضا یزدانی و صادق گودرزی برای داشتن شانس دوباره برای حضور در مسابقات جهانی بررسی شد که به تأیید اعضا نرسید.

عضو شورای فنی فدراسیون کشتی در ادامه یادآور شد: به منظور احترام به نتایج رقابت‌های انتخابی اعضای شورا تصمیم گرفتند به نتایج این مسابقات احترام بگذارند.

وی با اشاره به فرصت‌های لازم به تمام کشتی‌گیران اظهار داشت: بر اساس جلسه فدراسیون با کشتی گیران هر کشتی‌گیری که در انتخابی حضور نداشته است شانسی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی ندارد.

محمدیان گفت: به عنوان یک مازندرانی حمایت لازم برای حضور مجدد برای یزدانی در اردوی تیم ملی داشتم که بر اساس اساسنامه با مخالفت دیگر اعضا مواجه شد.

عضو شورای فنی فدراسیون کشتی در پایان افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی و هیئت کشتی مازندران مستندات و پرونده پزشکی یزدانی بر مصدومیت ایشان دارند که باید در این زمینه بیشتر تحقیق شود.

انتهای پیام/86005/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول