اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی مازندران:

مصدومیت یزدانی موجب عدم حضور وی در مسابقه انتخابی شد

رئیس هیئت کشتی مازندارن گفت: مصدومیت رضا یزدانی موجب شد تا این کشتی‌گیر در مسابقه انتخابی تیم ملی حاضر نشود.

مصدومیت یزدانی موجب عدم حضور وی در مسابقه انتخابی شد

علی‌اصغر ثمربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در مرحله نیمه نهایی المپیک، یزدانی مقابل کشتی‌گیر آمریکایی مصدوم شد و این مصدومیت مدال 100 درصدی المپیک را از وی گرفت.

وی با اشاره به اینکه یزدانی در این زمینه مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: پرونده پزشکی این کشتی‌گیر در فدراسیون پزشکی ورزشی حاضر است که مصدومیت وی را ثابت می‌کند.

رئیس هیئت کشتی مازندران با اشاره به حمایت همه‌جانبه جامعه ورزش استان افزود: استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین هیئت کشتی استان همچنان خواهان حضور دوباره یزدانی در اردوی تیم ملی هستند.

ثمربخش در ادامه گفت: کادر فنی هر کشتی‌گیری که نظر دارد در وزن 96 کیلوگرم با یزدانی مسابقه انتخابی برگزار کند تا برنده این وزن به رقابت‌های جهانی اعزام شود.

وی با اشاره به مخالفت شورای فنی فدراسیون با غایبان مسابقه انتخابی در اردوی تیم ملی اظهار داشت: به نظرم بهتر بود اعضای شورای فنی فدراسیون و کادر فنی، دلایل کشتی‌گیران غایب را تحقیق و ارزیابی می‌کردند.

رئیس هیئت کشتی مازندران در پایان افزود: یزدانی در حال حاضر از بهترین کشتی‌گیران وزن 96 کیلوگرم کشورمان محسوب می‌شود که فدراسیون و شورای فنی باید مشکلات این کشتی‌گیر را نیز در نظر بگیرند.

انتهای پیام/86005/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول