اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین هیئت رزمندگان شهرستان کازرون خبر داد

تدوین کتاب نقش رزمندگان کازرون در دفاع مقدس

جانشین هیئت رزمندگان کازرون از تدوین نخستین کتاب نقش و عملکرد رزمندگان، شهدا و آزادگان این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

تدوین کتاب نقش رزمندگان کازرون در دفاع مقدس

علی اصغر صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار کرد: جمع‌آوری و تدوین سند عملکرد و نقش‌آفرینی رزمندگان شهرستان کازرون در هشت سال دفاع مقدس به صورت کتاب بیشتر به منظور آگاهی دادن و پاسخگویی به نسل بعد از جنگ انجام می‌شود.

وی افزود: جمع‌آوری و تدوین سند آثار، یادداشت و خاطرات رزمندگان به دو گونه مصور و غیرمصور در دو کتاب جداگانه مکتوب و نیز تکثیر در سی‌دی به صورت آلبوم عکس انجام می‌شود.

دبیر تدوین نخستین کتاب نقش رزمندگان شهرستان کازرون ادامه داد: از سال گذشته تاکنون این هیئت توانسته است حدود 12 هزار عکس و 800 فرم پر شده حاوی خاطرات و رشادت‌های آزادگان، جانبازان و رزمندگان این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس را جمع‌آوری کند.

صادقی از رزمندگان، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدای شهرستان کازرون درخواست کرد: در اسرع وقت برای تکمیل فرم ویژه مدت زمان و دفعات حضور در جبهه، شرکت در عملیات، دفعات مجروحیت و جانبازی، زمان اسارت و شهادت به دفتر این هیئت مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: کتاب مصور خاطرات رزمندگان این شهرستان دارای 72 صفحه به همراه یک آلبوم با پنج سی‌دی حاوی یک‌هزار و 600 عکس رزمندگان است.

جانشین هیئت رزمندگان شهرستان کازرون گفت: این هیئت آمادگی دارد ماهانه یکسری از آلبوم حاوی عکس رزمندگان و نیز به مدت دوماهه کتاب مصور رزمندگان این شهرستان را تکثیر و تدوین و در اختیار علاقمندان قرار دهد.

صادقی ادامه داد: کتاب مکتوب عملکرد و رشادت‌های رزمندگان شهرستان کازرون از سال 1359 تا 1367 در دفاع مقدس هر سال به صورت جداگانه تدوین می‌شود تا به عنوان سندی دست نخورده و تحریف نشده در اختیار نسل‌های آینده قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بعد از ماه مبارک رمضان امسال اطلاعات عملکردها، دیده‌ها و خاطرات رزمندگان در عملیات و جبهه‌ها به صورت مکتوب توسط تیم‌های مشخص شده این هیئت جمع‌آوری می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: حدود 24 هزار رزمنده از شهرستان کازرون به دفعات مختلف به جبهه‌های جنگ اعزام شده‌اند که هم‌اکنون اسامی 12 هزار نفر آنان برای هیئت رزمندگان این شهرستان مشخص شده است.

صادقی هزینه چاپ کتاب و تکثیر آلبوم عکس رزمندگان این شهرستان را از جمله مشکلات پیش‌روی این هیئت عنوان کرد و از مسئولان این شهرستان و استان و به ویژه خیران درخواست مساعدت کرد.

دبیر تدوین کتاب عملکرد رزمندگان کازرون در پایان از رونمایی نخستین آلبوم سی‌دی حاوی مجموعه عکس‌های رزمندگان این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس امروز در مصلای نماز جمعه کازرون خبر داد.

انتهای پیام/2448/ز40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول