اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهریار خبر داد

افزایش نظارت‌ها بر عملکرد واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهریار از افزایش نظارت‌ها بر عملکرد واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

افزایش نظارت‌ها بر عملکرد واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان

کریم تبارکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: هر ساله در ماه مبارک رمضان مردم مومن و مسلمان ایران اسلامی مراسم و آئین‌های معنوی و مذهبی متعددی برگزار کرده و یک ماه روزه‌دار هستند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل در این ماه شاهد افزایش تقاضای کالا از سوی شهروندان به ویژه در حوزه مواد غذایی و کالاهای اساسی هستیم که برای تامین این نیازها باید برنامه‌ریزی ویژه داشت.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهریار افزود: برنامه‌ریزی‌های خوبی در دو حوزه برای تامین نیاز مردم در شهرستان شهریار صورت گرفته که یکی تامین کالاهای اساسی و مواد غذایی پر مصرف و دیگری نظارت مستمر بر قیمت‌ها و عملکرد واحدهای صنفی است.

تبارکی تاکید کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان‌های نظارتی و اجرایی از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت شهریار، نظارت بر قیمت‌ها و فعالیت‌های واحدهای صنفی ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان آغاز شده و این نظارت‌ها تا پایان ماه رمضان با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به طور قطع در صورت مشاهده هرگونه تخلفی به ویژه گران‌فروشی و کم‌فروشی با متخلفان برخورد جدی صورت گرفته و از مردم انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوع را به نهادهای نظارتی اطلاع دهند.

* آغاز به کار نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی در شهریار

این مسئول با اشاره به ضرورت تامین نیاز مردم و کارهای انجام شده در این شهرستان ویژه ماه مبارک رمضان گفت: کالاهای اساسی و مواد غذایی پر مصرف در شهریار تامین شده و هیچ نگرانی و کمبودی در این زمینه نداریم.

تبارکی ادامه داد: از سوی دیگر برای عرضه مستقیم مایحتاج عمومی به ویژه اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی، تمهیداتی برای برگزاری نمایشگاهی در شهریار اتخاذ و این نمایشگاه از امروز در شهریار دایر شده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه که تحت عنوان ضیافت آغاز به کار کرده است، محصولات اساسی و مواد غذایی با کیفیت مطلوب و قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می‌گیرد و مردم شهریار برای تامین نیازهای خود می‌توانند از این نمایشگاه استفاده کنند.

به گفته معاون فرماندار شهریار، نمایشگاه ضیافت از امروز و تا 28 تیر ماه در این شهرستان دایر خواهد بود و به صورت مستقیم کالاهای اساسی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

تبارکی در پایان اعلام کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان ستاد کنترل بازار به صورت مرتبط و مستمر در شهریار تشکیل جلسه خواهد داد و در جلسات این ستاد عملکرد واحدهای صنفی و همچنین نیاز بازار به صورت مداوم مورد بررسی و نظارت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2302/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول