اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه شمالی:

استقرار ادارات در سوادکوه شمالی در دستور کار قرار دارد

فرماندار سوادکوه شمالی گفت: استقرار ادارات و نهادها برای شهرستان تازه تاسیس سوادکوه از اولویت‌های اساسی است.

استقرار ادارات در سوادکوه شمالی در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، کمال رستمعلی صبح امروز در جلسه بررسی برنامه‌های صنعتی و اشتغالزایی سوادکوه شمالی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب به منظور استفاده از توانمندی شهرستان برای توسعه، گفت: استعدادها و توانمندی‌های توسعه سوادکوه شمالی با آینده‌نگری باید مورد استفاده قرار گیرد.

فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به استقرار صندوق مهر امام رضا (ع) در شهرستان سوادکوه شمالی، گفت: استقرار ادارات و نهادها برای شهرستان تازه تاسیس سوادکوه از اولویت‌های اساسی است و استقرار صندوق مهر امام رضا (ع) را به فال نیک می‌گیریم.

وی با تاکید بر رویکرد نگاه به مردم در خدمت‌رسانی، خاطر نشان کرد: در مدیریت‌ها باید نگاه سعه صدر و دستگیری مردم مورد توجه قرار گیرد و مردم منشا خیر و اثر هستند.

رستمعلی با تاکید بر زمینه‌سازی لازم برای حضور سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری و استفاده از توانمندی‌های شهرستان، خاطرنشان کرد: کمک به سرمایه‌گذاران صنعت و ترغیب برای سرمایه‌گذاری و احترام به نقش مهم آنان در توسعه باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار سوادکوه شمالی به برگزاری نخستین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان سوادکوه شمالی در هفته گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی باید برای اشتغالزایی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول