اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو:

مزایای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو اطلاع‌رسانی شود

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو گفت: سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو دارای مزایای بی‌شمار است، که باید برای اطلاع‌رسانی در این زمینه گام برداشت.

مزایای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو اطلاع‌رسانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو، رضا مسرور شامگاه گذشته در نشست هیئت تجاری شرق ترکیه با انجمن سرمایه‌گذاران منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو، اظهار داشت: منطقه آزاد ماکو جوان‌ترین و بزرگترین منطقه آزاد آسیا محسوب می‌شود، به طوری که رشد این منطقه با سرعت و شتاب تحقق می‌یابد، بنابراین محل مناسبی برای فعالیت سرمایه‌گذاران بین‌المللی محسوب می‌شود.

وی با برشمردن مزیت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد مانند معافیت‌های مالیاتی 20 ساله، ورود مواد اولیه بدون عوارض برای تولید‌کنندگان داخل منطقه آزاد و انرژی و دسترسی به نیروی کار کافی از سرمایه‌گذاران ترکیه خواست، که با مطالعه بیشتر در ارتباط با این منطقه نسبت به سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو اقدام کنند.

مسرور تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد ماکو حاضر است، در اختیار سرمایه گذاران زمین قرار دهد، تا مستقل یا مشارکتی با سرمایه‌گذاران ایرانی به تجارت یا تولید بپردازند.

معاون اقتصادی منطقه آزاد ماکو از ثبت شرکت در مدت یک هفته در سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد.

در این نشست علاوه بر سرمایه گذاران ترکیه که نکته نظرات خود را با سرمایه‌گذاران منطقه آزاد ماکو و مسئولان آن در میان گذاشتند، حسین بکمز سرمایه‌گذار و سرپرست هیئت ترکیه با اظهار خوشحالی از حضور خود در ایران بر تبادل نظر بیشتر و افزایش ارتباطات طرفین تاکید کرد.

سرمایه‌گذاران سفر کرده ترکیه در بخش‌های هتل‌داری، گردشگری، نفت، گاز و تولیدات لوازم خانگی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/61009/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول