اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخابات تبریز مهر تایید خورد

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در آذربایجان ‌شرقی گفت: صحت انتخابات شوراها در تبریز تایید شد.

انتخابات تبریز مهر تایید خورد

الهوردی دهقانی امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار کرد: پس از بازشماری معادل 20 درصد از کل صندوق‌های رای گیری در شهر تبریز و عدم مشاهده هیچ‌گونه مغایرت صحت انتخابات در این حوزه انتخابیه از سوی هیئت نظارت بر انتخابات تائید شد.

 وی افزود: سایر اعتراضات صورت گرفته در مورد انتخابات شوراها در حال بررسی است و با حصول نتیجه در نخستین فرصت نتایج حاصل از این بررسی به اطلاع عموم خواهد رسید.

دهقانی در مورد انتخابات حوزه‌های در دست بررسی گفت: انتخابات شش حوزه شهری در هیئت نظارت آذربایجان‌شرقی در حال بررسی است که عبارتند از اهر، مراغه، مرند، جلفا و خمارلو.

وی تاکید کرد: صحت انتخابات در تمام حوزه‌های شهری به جز شش حوزه یاد شده از سوی هیئت نظارت تائید شده است.

این نماینده مجلس نهم، زمان پایان پروسه بررسی انتخابات شوراها در آذربایجان‌شرقی را دو روز آینده اعلام کرد و گفت: تا دو روز آینده نتایج بررسی اعتراضات در تمام حوزه‌های انتخابی آذربایجان‌شرقی مشخص می‌شود.

وی در عین حال خاطرنشان شد: هیچ‌گونه ابطال در حوزه‌های انتخاباتی آذربایجان ‌شرقی تاکنون اتفاق نیفتاده است.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس درباره انتخابات حوزه‌های روستایی نیز گفت: تاکنون ابطال انتخاباتی نیز در این حوزه‌ها گزارش نشده است.

24 خرداد و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در 59 شهر و یک‌هزار و 795 روستای آذربایجان‌شرقی و با حضور بیش از 12 هزار کاندیدا انتخابات شوراها برگزار شد که نتایج این انتخابات منجر به انتخاب 349 نفر در حوزه‌های شهری و 5 هزار و 703 نفر در حوزه‌های روستایی استان به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی شد.

انتهای پیام/60001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول