اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

348 میلیون تومان زکات در اسدآباد جمع‌‌آوری شد

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: در سال گذشته 348 میلیون تومان زکات در شهرستان اسدآباد جمع‌آوری شد.

348 میلیون تومان زکات در اسدآباد جمع‌‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند ظهر امروز در همایش عاملان زکات، شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در سال گذشته 348 میلیون تومان در شهرستان از محل زکات جمع‌آوری شده است، اظهار داشت: از این میزان 327 میلیون تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی و ساخت مساجد و حسینیه‌ها و 23 میلیون تومان برای محرومین صرف شده است.

وی اضافه کرد: مبلغ جمع‌آوری شده زکات سال 91 نسبت به ماقبل آن 95 درصد رشد داشته است که باید بیش از این در زمینه جایگاه و اهمیت زکات برنامه داشته باشیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد هم با ارائه گزارشی از وضعیت زکات در شهرستان در سال‌های گذشته، گفت: پارسال 84 میلیون تومان به عنوان تشویقی زکات جمع‌آوری شده در شهرستان پرداخت شده است.

محمد نوشادی‌مقدم با بیان اینکه در راستای توانمند کردن خانواده‌های زیر پوشش نهاد کمیته امداد پارسال به 84 مددجو مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات برای اشتغالزایی پرداخت شده است، تصریح کرد: 70 درصد از پرداخت این تسهیلات در روستاها بوده است.

وی گفت: 400 خانواده زیر پوشش این نهاد با مشکل و نبود حمام در منازل خود مواجه هستند که می‌طلبد زکات جمع‌آوری شده را در زمینه‌ کمک به نیازمندان صرف کنیم.

انتهای پیام/89008/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول