اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد

حمایت از پژوهش‌های مرتبط با اعتیاد در آذربایجان غربی

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های مرتبط با اعتیاد در آذربایجان غربی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

حمایت از پژوهش‌های مرتبط با اعتیاد در آذربایجان غربی

یحیی شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: توجه به اعتیاد و مقابله با آن مسئله‌ای تک‌بعدی نبوده و نیازمند مشارکت آحاد مردم در زمینه‌های مختلف است، که نیروی انتظامی و شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی برای ارتقای آگاهی مردم در این زمینه، از جوانب مختلف وارد عمل می‌شود.

وی به آثار زیان‌بار اعتیاد، اشاره کرد و افزود: گرفتاری در دام اعتیاد می‌تواند، همه ابعاد زندگی فرد را تغییر داده، و او را از ادامه زندگی معمول خود بازدارد.

شرفی بر ضرورت افزایش سطح علمی و آگاهی مردم، به ویژه جوانان در ارتباط با اعتیاد و پیشگیری از آن، تاکید کرد و گفت: با هدف گسترش شناخت علمی جوانان با مسئله اعتیاد و چگونگی پیشگیری از آن، دانشگاه علمی کاربردی، رشته‌ پیشگیری از اعتیاد را ایجاد کرده و در این رشته اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد: با ایجاد رشته‌های مرتبط با این موضوع، میزان آگاهی مردم نسبت به مسئله اعتیاد و  چگونگی مقابله با آن افزایش یابد.

شرفی از جذب اعتبار برای اختصاص به امر تحقیق و پژوهش در این زمینه، خبر داد و افزود: تدوین کتب و نشریات مختلف در ارتباط با موضوع، و اختصاص موضوع پایان‌نامه‌ها به بحث اعتیاد و مواد مخدر، می‌تواند تاثیر  زیادی در افزایش شناخت مردم نسبت به اعتیاد بر جای گذارد.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این زمینه تفاهم‌نامه‌هایی با دانشگاهیان برای حمایت از چنین تحقیقات و پایان‌نامه‌هایی مبادله شده است.

شرفی اعلام کرد: نیروی انتظامی استان در کنار ستاد و شورای مبارزه با مواد مخدر، برنامه‌های خوبی در زمینه پیشگیری از اعتیاد، درمان معتادان و کاهش مخاطرات آن دارد، که اجرای منظم آن‌ها را پیگیری می‌کند. 

انتهای پیام/61009/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول