اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صحنه خبر داد

راه‌اندازی 5 پایگاه تابستانی در شهرستان صحنه

فرماندار شهرستان صحنه گفت: 5 پایگاه تابستانی و ورزشی در سطح شهرستان صحنه به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی 5 پایگاه تابستانی در شهرستان صحنه

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رسول مجد در جلسه شورای آموزش ‌و پرورش شهرستان صحنه اظهار داشت: شورای آموزش‌ و پرورش یکی از شوراهای فعال، پرتحرک، منظم و پی‌گیر در شهرستان است و موجب ارتقاء سطح علمی می‌شود.

بر اساس گزارش استانداری کرمانشاه، مجد ادامه داد: به‌کارگیری 200 نفر از دانش‌آموزان بسیجی به مدت دو ماه در طرح هجرت 3، که در کلاس‌های فرهنگی و اردوئی شرکت دارند و نیز راه‌اندازی 5 پایگاه تابستانی و ورزشی در سطح شهرستان صحنه به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

فرماندار شهرستان صحنه اعلام کرد: با تصویب مصوبات و پی‌گیری آن و با تلاش و همت معلمان، شاهد ارتقاء منطقه و کسب موفقیت‌های پی در پی دانش‌آموزان و معلمان در همه جا هستیم.

مجد تصریح کرد: امروز به وضوح می‌بینیم که شهرستان صحنه سرآمد استان در همه زمینه‌ها قرار گرفته است.

وی از تلاش‌های معلمان و هم‌دلی مسئولان تقدیر و تشکر کرد و گفت: کسب این همه موفقیت نشانه تلاش بی‌وقفه معلمان در این شهرستان است.

انتهای پیام/2700/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول