اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آموزش رشته‌های ورزشی

50 پایگاه تابستانی در محلات دایر شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محلات از ایجاد 50 پایگاه تابستانی به منظور آموزش رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان خبر داد.

50 پایگاه تابستانی در محلات دایر شد

مسعود قمری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهرستان در ایام تابستان 27 پایگاه تابستانی ویژه پسران و 23 پایگاه تابستانی با هدف آموزش رشته‌های ورزشی دایر شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته سه هزار و 250 نفر از جوانان محلاتی از کلاس‌های ورزشی اوقات فراغت بهره‌مند شدند که پیش‌بینی می‌شود این میزان در سال جاری به چهار هزار نفر افزایش یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محلات گفت: ایجاد تنوع در رشته‌ها و ایجاد پایگاه در تمام مناطق شهر استقبال جوانان را افزایش داده است.

قمری در ادامه از ساماندهی حدود یک هزار و 900 نفر از ورزشکاران این شهرستان خبر داد و بیان داشت: خوشبختانه در سه ماهه نخست امسال ورزشکاران ارزنده این شهر در رشته‌های والیبال بانوان و بسکتبال در رده‌های سنی جوانان و امید به اردوی تیم ملی کشور دعوت شدند.

وی ادامه داد: هفته گذشته نیز تیم 9 نفره کاراته محلات به مسابقات استانی اعزام که هفت نفر از آنان موفق به کسب رتبه‌های اول تا دوم اوزان مختلف شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محلات در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با همکاری شهرداری در جمعه هفته جاری خبر داد.

انتهای پیام/87002/خ20/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول