اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد مردمی حسن روحانی در گفت‌وگو با فارس:

روحانی پیمان اخوت با هیچ گروهی ندارد

مسئول ستاد مردمی حسن روحانی گفت: حسن روحانی پیمان اخوت با هیچ گروه و افرادی نبسته است.

روحانی پیمان اخوت با هیچ گروهی ندارد

محمد ارشدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، با بیان اینکه ستادهای حسن روحانی در سراسر کشور قبل از ستادهای مردمی تشکیل شده بود اظهار داشت: تعدادی از دوستان ما به دلیل برخی سلیقه‌ها حاضر نبودند با برخی افراد دیگر کار کنند که با تدبیر حسن روحانی قرار شد ستادهای مردمی را در استان‌ها داشته باشیم و موجبات این امر نیز فراهم شد.

وی با بیان اینکه با کمک دکتر روحانی و حسین روحانی برادر ایشان ستادهای مردمی در استان‌ها تشکیل شد افزود: بعد از اینکه مسئولیت ستادهای مردمی به من واگذار شد افرادی نیز مسئول ستادهای شهرستان‌ها شدند و فعالیت‌هایمان را براساس معیارهای قانون اساسی و راهنمایی‌های دکتر روحانی شروع کردیم.

مسئول ستاد مردمی حسن روحانی در کشور با بیان اینکه همزمان با پایان انتخابات کار این ستادها تمام شد اضافه کرد: بعد از پایان یافتن آن‌ها از دو کلمه زشت وام‌خواهی و سهم‌خواهی گریزان شدیم و به تمام مسئولان ستادهایمان در سراسر کشور اعلام کردیم که به تکلیف عمل کرده‌اند و خودجوش بوده‌اند، از این رو هیچ کس وامدار و سهم‌خواه آقای روحانی نیست.

ارشدی عنوان کرد: اگر مسئولان ستادهای حسن روحانی و اطرافیان در روند انتخابات قدمی برداشته‌اند که باعث بهبود معیشت مردم شود فداکاری بوده و وام‌خواهی و سهم‌خواهی در آن نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تمام مسئولان و اعضای ستادهای مردمی حسن روحانی در سراسر کشور از نخبگان و فرهیختگان بوده‌اند، از این رو بعد از انتخابات فضا را باز کردند تا آقای روحانی بتواند با فراغ بال بیشتری تصمیم‌گیری نهایی کند.

مسئول ستاد مردمی حسن روحانی در کشور با بیان اینکه هر شخصی با هر عنوانی قصد سوء‌استفاده از این ستادها و نام آن‌ها را داشته باشد، پیگرد قانونی دارد ادامه داد: سازوکار ستادهای مردمی کشور مشخص است و از هیچ شخصی با هر عنوانی تبعیت نمی‌کند و با توجه به اینکه کارشان تمام شده، منتظر دستورات و راهنمایی‌های پرچمدار اعتدال دکتر روحانی هستیم.

ارشدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه برنامه‌های دولت آینده در چارچوب مشخصی که خط‌مشی آن تعیین شده از سوی رئیس جمهور منتخب پیگیری می‌شود و در قالب کارگروه‌هایی مشخص شده اضافه کرد: بعد از اتمام کار کارگروه‌ها، تعیین تکلیف وزرا، کابینه، اعلام نهایی و رای اعتماد از مجلس  کارگروه‌های استانی اجرایی می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به تدبیر و شخصیت ویژه آقای روحانی، استانداری اعتدال‌محور به استان فارس می‌آید و مشکلات و سختی‌های مردم را در چارچوب قانون و منویات مقام معظم رهبری و دستورات رئیس جمهور منتخب برطرف می‌کند.

مسئول ستاد مردمی دکتر روحانی در کشور تصریح کرد: دوستان ما در ستادها، همراهان ما در انتخابات و حتی آن‌هایی که به ما رای ندادند نگران نباشند چرا که دولت آینده آرامش را به کشور و استان فارس می‌دهد و رونق صنعت، تجارت و کار را داریم.

ارشدی با بیان اینکه تمام گمانه‌زنی‌ها، جلسات شبانه و سایر جلسات با هر عنوانی عوام‌فریبی است اضافه کرد: نظر اصلی و قطعی را رئیس جمهور منتخب می‌دهد و ایشان پیمان اخوت با هیچ گروه و افرادی ندارد.

انتهای پیام/‌2448/ن40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول