اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

تجلیل از فعالان ستاد روحانی در مازندران

صبح امروز و طی همایشی از فعالان ستاد روحانی در شهرهای مازندران تجلیل شد.

تجلیل از فعالان ستاد روحانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ربیع فلاح صبح امروز در همایش سپاس ستاد انتخاباتی روحانی در تالار اریکه آریایی با بیان اینکه در فروردین‌ماه امسال که برای تشکیل ستادهای استان آغاز به کار کردیم تنها بودیم، اظهار داشت: در ابتدا بحث هاشمی رفسنجانی مطرح بود که مسائل رخ داده باعث وقفه دوماهه در این امر شد.

وی با اشاره به اینکه با پخش فیلم‌های مستند تبلیغاتی و مناظره‌ها علاقه مردم به روحانی افزایش یافت، ادامه داد: روحانی از ابتدا اعتدال‌گرایی را در پیش گرفت و به افراد افراطی راه نداد.

فلاح با تأکید بر اینکه بحث ائتلاف اصلاح‌طلبان در انتخابات مطرح شده بود که شورایی از سوی خاتمی به این منظور تشکیل شد، تصریح کرد: در نهایت عارف انصراف را پذیرفت و در حالی که سه روز به انتخابات مانده بود، وضعیت آرای روحانی افزایش داشت.

این فعال سیاسی مازندران با بیان اینکه روحانی در سفر به مازندران تمایل داشت در هر شهری 10 تا 20 دقیقه سخنرانی داشته باشد، اما محقق نشد، بیان داشت: در این سفر نظرات خود را به ایشان اعلام کردیم.

وی با اشاره به اینکه استقبال مردم از روحانی در مازندران بی‌نظیر بود، یادآور شد: 60درصد مردم مازندران در انتخابات به روحانی رأی دادند.

فلاح با تأکید بر اینکه دولت روحانی باید با تدبیر و اندیشه به رفع مشکلات زندگی مردم بپردازد، عنوان کرد: مردم از دولت روحانی با توجه به فرهیختگی و استعدادهای خوب اطراف وی درخواست رسیدن به جایگاه شایسته خود را دارند.

به گزارش فارس؛ در این همایش از فعالان ستاد روحانی در شهرهای مازندران تجلیل شد.

انتهای‌ پیام/86011/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول