اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناطق‌نوری:

روحانی اعتدال‌گرا است

نماینده هفت دوره مجلس شورای اسلامی، حسن روحانی را یک فرد اعتدال‌گرا نامید.

روحانی اعتدال‌گرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد ناطق‌نوری پیش از ظهر امروز در همایش سپاس ستاد انتخاباتی روحانی در سالن اریکه آریایی با اشاره به سوابق رئیس‌جمهور منتخب بیان داشت: روحانی از فعالان سیاسی قبل از انقلاب بودند و نقش مهمی در پیروزی این انقلاب داشتند.

وی با بیان اینکه روحانی فردی اعتدال‌گرا است و مطمئناً به دنبال شایسته ‌سالاری خواهد بود، یادآور شد: رئیس‌جمهور منتخب یک اصولگرای اصلاح‌طلب و یک اصلاح‌طلب اصولگرا به شمار می‌رود.

نماینده هفت دوره مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه پیش از شمارش آرا، همه تصور می‌کردند که انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود، افزود: آرای بالای مازندران به حسن روحانی بر معادلات انتخاباتی تاثیر گذاشت.

ناطق‌نوری با اشاره به اینکه انتخابات ایران با بصیرت و آگاهی شکل گرفت و همه اذهان را به یاد دوران حیات امام راحل انداخت، تصریح کرد: سیاست تنها دلیل شکل‌گیری این حماسه نبود بلکه دیانت موجب این امر شد.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه اگر براساس تفکیک‌گرایی بخواهیم آمار بدهیم باید بگوییم که ایران در این هشت سال به اندازه 80 سال پسرفت داشته، گفت: این امر باید در دولت آینده جبران شود.

وی با اشاره به اینکه حیات دوباره خط ولایت در کشور با منتخب شدن روحانی ایجاد شده، بیان داشت: انتخابات 92 ماهیت بسیاری از مسائل را روشن کرد و این برای نظام بسیار ارزشمند است.

نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رمز پیروزی در این انتخابات وحدت بود، متذکر شد: وحدت از سفارش‌های امام راحل به مسئولان نظام بود که در این انتخابات احیا شد.

ناطق‌نوری در پایان خاطرنشان کرد: برای ایجاد یک نظام قوی در دنیا باید از هرگونه اختلاف بپرهیزیم.

انتهای‌پیام/‌86011/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول