اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

سهم خواهی از دولت جفا به رای مردم است

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: سهم خواهی از دولت جفا به رای مردم است.

سهم خواهی از دولت جفا به رای مردم است

محمود خدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: حماسه سیاسی سال 1392 با انتخاب یازدهمین رئیس جمهور با مشارکت حداکثری مردم عزیز ایران اسلامی طوری رقم خورد که دشمنان داخلی وخارجی با استفاده از امکانات خود سعی داشتند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای دلسرد کنند.

وی افزود: ولی ولایت پذیری، دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های امام و رهبری باعث شد مردم با حضور خود به ندای رهبری مبنی بر حماسه سیاسی و اقتصادی لبیک گفته و بار دیگر با رأی خود باعث بیمه شدن انقلاب که دستاورد خون هزاران شهید و جانباز است شود.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: این انقلابی که با ارزش‌های اسلامی ناب پایه گذاری شده و مبنای آن اسلام و قانون اساسی است یکی از قانونمندترین و دموکراسی‌ترین انقلاب‌های دنیاست که مردم در تمام ابعاد آن دخالت دارند.

خدری گفت: از رأی به قانون اساسی گرفته تا انتخاب خبرگان رهبری و شوراها دلیل بر این ادعاست که مردم زمامداران خود از رهبری گرفته تا کوچکترین عضو شورای روستا وشهر همه از طریق رأی و نظر مردم شریف صورت می‌گیرد واین اصل قانونمندی در انقلاب ما همیشه وجود داشته و خواهد داشت و ملاک در تمام سطوح این انقلاب قانون بوده وبر اساس این قانون و رعایت اخلاق اسلامی تاکنون کشور ما با همه تهدیدات ، با عزت به مسیر خود ادامه داده و خواهد داد.

وی اضافه کرد: رعایت اخلاقی و انضباط سیاسی که در این دوره اتفاق افتاد در طول این 20 سال بی سابقه بوده و آن نیز به برکت نظام ولایت مطلقه فقیه ومردم باشعور بالای ایران اسلامی است که در همه صحنه‌ها یار و یاور انقلاب هستند.

معاون حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: البته این را نیز نباید فراموش کرد که تبریک رقبا به رئیس جمهور منتخب نیز از عوامل عدالت و رعایت قانون و انضباط سیاسی این دوره بود و اگر رقبایی که در سال 1388 با انتخاب احمدی نژاد که با رأی اکثریت مردم انتخاب شده بود همین رویه را در پیش می‌گرفتند شاهد فتنه 88 نبودیم ومی‌توان به جرأت این قضیه را بیان کرد که هیچگاه در کشور ما تقلب در انتخابات تاکنون نبوده و نخواهد بود و ما باید آماده این باشیم که چنانچه نامزد انتخاباتی ما رای نیاورد آن را شکست تلقی نکرده و خود را آماده کمک به رئیس جمهور منتخب کنیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول