اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ملایر:

تورم افسار گسیخته امروز باید توسط دولت جدید مهار شود

امام جمعه موقت ملایر خواستار حل معضلات و مشکلات معیشتی مردم از جمله تورم و مشکلات اقتصادی جامعه توسط دولت جدید شد.

تورم افسار گسیخته امروز باید توسط دولت جدید مهار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: نماز بالاترین عبادات و اساس و اصل تقوی الهی است.

وی با بیان این که با تقوای الهی همه اعمال انسان مورد قبول واقع می‌شود، افزود: جمعه آخر ماه شعبان آخرین فرصت برای تزکیه نفس و شستشوی روح است و مؤمنان باید رد هیچ گناهی را در دل باقی نگذارند و با دلی پاک و روحی شسته از گناه وارد ماه مبارک رمضان شوند.

خطیب جمعه ملایر ماه رمضان را ماه نوسازی روح و روان خواند و گفت: تلاوت قرآن کریم، نماز اول وقت، عروج بندگی از اعمال مهم این ماه مبارک است و بهترین فرصت برای نزدیکی به خدا ماه رمضان است.

وی خطاب به روحانیون بیان داشت: وظیفه روحانیون و مبلغان در این ماه در سخنرانی‌های خود در مساجد و منابر بیان احکام الهی و مسائل شرعی برای مردم است و باید در خصوص فرصت‌های ماه رمضان به مردم به ویژه جوانان آگاه‌سازی داشته باشند.

فاضلیان خطاب به جوانان گفت: روزه تکلیفی الهی است و کسی نباید بدون عذر و بهانه اقدام به روزه خواری کند.

وی در ادامه به مسائل داخلی کشور اشاره کرد و گفت: با عنایت حکیمانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، مردم ایران در انتخابات یکی از مهم‌ترین حماسه‌های بزرگ را در طول انقلاب اسلامی خلق کردند.

امام جمعه موقت ملایر تصریح کرد: دشمن می‌خواست انتخابات به درگیری و منازعه کشیده شود اما حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق‌های رأی نقشه‌های دشمن را بر آب کرد.

وی ابراز داشت: حضور ملت ایران در پای صندوق‌ها، هم انتخاب رئیس جمهور بود و هم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

فاضلیان افزود: دولت جدید امروز باید با همکاری ملت در خلق حماسه اقتصادی و پاسخ به ندای رهبری قدم بردارد و ادامه شعار رهبر انقلاب که همان خلق حماسه اقتصادی است، محقق شود.

وی اضافه کرد: همه ما باید در کنار هم برای رفع چالش‌های داخلی کشور همکاری داشته و در این راستا دولت جدید باید تورم افسار گسیخته‌ای را که در کشور حاکم است، مهار کند.

امام جمعه موقت ملایر گفت: دولت جدید باید به فکر حل مشکلات معیشتی مردم، بیکاری حل معضلات و مشکلات ازدواج جوانان و... باشد.

وی در ادامه به بحران‌های کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: ریشه همه مشکلات داخلی این کشورها نقشه شوم غرب و استکبار است.

خطیب جمعه ملایر تصریح کرد: آنها با قانون «اختلاف بینداز و حکومت کن» در مسائل داخلی کشورها دخالت می‌کنند و هدف‌شان از دامن زدن به اختلافات تفرقه میان شیعه و سنی است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب‌هایی که امروز در این کشورها به پا شده ریشه در اساس اسلام دارد و هدف دشمن براندازی شیعه در این کشورها است اما با پایداری ملت‌ها روز به روز شاهد موفقیت بیشتر شیعه در جهان خواهیم بود.

انتهای پیام/89013/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول