اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم خبر داد

رقابت 8 دو و میدانی کار قمی برای قهرمانی کشور

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از اعزام هشت دو و میدانی کار قمی به مسابقات قهرمانی رده سنی نونهالان پسر کشور خبر داد.

رقابت 8 دو و میدانی کار قمی برای قهرمانی کشور

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با توجه به برنامه فدراسیون دو و میدانی میزبانی برگزاری پیکارهای دو و میدانی قهرمانی کشور بر عهده تهران است و با توجه به برنامه‌ریزی خوبی که برای آماده‌سازی تیم‌ اعزامی به این مسابقات داشته‌ایم، تیم ما امیدوارانه برای کسب مدال با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

وی با بیان اینکه دو و میدانی‌کاران نونهال قمی از امروز در رقابت‌های قهرمانی نونهالان کشور با حریفان خود مسابقه می‌دهند اضافه کرد: مسابقات قهرمانی نونهالان کشور با حضور شش تیم تهران، قم، مرکزی، یزد، البرز و سمنان از امروز جمعه چهاردهم تیرماه به انجام خواهد رسید.

رضایی در ادامه به برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی برای برگزاری این مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات در مواد مختلف برگزار خواهد شد و هشت دو و میدانی‌کار قمی در مواد گوناگون با تلاش مربیان بومی آماده این رقابت‌ها شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به مواد رقابتی بین ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات، ابراز کرد: دو و میدانی‌کاران در 9 ماده دو 100، 400 و 100 متر مانع، 800 متر، 3 هزار متر در بخش پسران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: در این رقابت‌ها محمدرضا فریدی در مواد 400 متر و پرش طول با حریفان رقابت می‌کند و حسن شکری نیز در مواد پرتاب دیسک و پرش ارتفاع به امید کسب مدال با رقبای خود مسابقه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: علی سلامتیان نماینده تیم اعزامی هیئت دو و میدانی استان قم در ماده 100 متر با مانع است در حالی که محمد باقری نیز یکی دیگر از اعضای تیم هیئت قم در مواد 3 هزار متر و همچنین پرتاب وزنه این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

رضایی عنوان داشت: مصطفی حسینی نیز در مواد پرش ارتفاع و 100 متر با مانع با حریفان رقابت می‌کند، ضمن اینکه محمدرضا توانگری ابتدا در ماده 800 متر به مصاف حریفان می‌رود و سپس در ماده پرتاب وزنه شانس خود را برای کسب مدال مورد آزمایش قرار می‌دهد.

وی یادآور شد: دیگر نماینده تیم اعزامی هیئت دو و میدانی استان قم به مسابقات قهرمانی نونهالان کشور محمدعلی اقدسیا است که در ابتدا رقابت خود را در ماده پرتاب وزنه آغاز می‌کند و سپس با حریفان شرکت کننده در ماده 100 متر مسابقه خواهد داد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: حمیدرضا حلاجیان نیز نماینده تیم اعزامی هیئت دو و میدانی قم در مواد 100 متر و پرش طول است، ضمن اینکه محمدرضا اسحاقی و علی منفرد این تیم را در رقابت با دو و میدانی‌کاران شرکت کننده در این مسابقات هدایت می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول