اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشکلات منطقه جبالبارز شمالی بررسی شد

راه و مخابرات مهم‌ترین مشکلات منطقه جبالبارز

در راستای بررسی و رفع مشکلات مردم، نماینده شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از بخش جبالبارز شمالی بازدید کرد.

راه و مخابرات مهم‌ترین مشکلات منطقه جبالبارز

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، در راستای بررسی و رفع مشکلات مردم نماینده شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد به همراه معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، رؤسای اداره‌های مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امور برق و امور عشایر و همچنین جمعی از مسئولان منطقه از روستاهای فاشکوه، گمین و توت از توابع بخش جبالبارز بازدید کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در بازدید از این روستاها در جمع مردم اظهار داشت: وظیفه نماینده قانونگذاری و نظارت است و برحسب همین وظیفه در جمع مردم حضور پیدا می‌کند.

فرج‌الله عارفی تصریح کرد: مسئولان باید با پیگیری مشکلات و بررسی از نزدیک در راستای برطرف کردن آن‌ها تلاش بیشتری انجام دهند که مهم‌ترین و عمده‌ترین آن‌ها بحث راه است.

وی افزود: تسهیل در راه جاد‌ه‌ای، اصلاح مسیر از شهر محمدآباد تا روستای گمینٍ و همچنین بخشی از این منطقه تا روستاهای تیگران و توت در اولویت کار قرار دارد که پس از بررسی و تصویب در کمیته برنامه‌ریزی عملیاتی می‌شود.

ملت ایران آمریکا را به زانو درآورد نه سلاح هسته‌ای

عارفی با بیان اینکه کسی که آمریکا و دشمنان ایران را به زانو درآورد، مردم بودند، نه سلاح و بمب‌های اتمی و هسته‌ای، عنوان کرد: وظیفه مسئولان خدمت به مردم است، بنابراین باید با تمام توان به وظیفه خود عمل کنند.

بخشدار جبالبارز همچنین در حاشیه بازدید از این مناطق اظهار داشت: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و 47 شورای اسلامی روستا و یک شورای اسلامی شهر در منطقه جبالبارز برگزار شد.

محمد سعیدی بیان داشت: این منطقه با وسعتی بیش از 8 هزار کیلومتر مربع استحقاق کامل برای تبدیل شدن به یک شهرستان را دارد که همت مسئولان را در این زمینه می‌طلبد.

راه و مخابرات مهم‌ترین مشکلات منطقه جبالبارز

وی محوری‌ترین و کلیدی‌ترین نیازهای منطقه را راه دانست که با اصلاح آن بسیاری از چالش‌ها رفع می‌شود و ابراز داشت: در دولت نهم و دهم در بحث راه برنامه خوبی اجرا شد که بر اساس آن از صفر کیلومتر آسفالت به 35 کیلومتر در محورهای اصلی و روستایی رسید.

سعیدی با اشاره به اینکه 10 سایت مخابراتی و دو مرکز تلفن ثابت در این منطقه وجود دارد، خاطر نشان کرد: با این وجود از دیگر مشکلات منطقه جبالبارز بحث مخابرات مناطق روستایی است و سایت‌های مخابراتی در روستاهای جشار، فاشکوه، گمین، تیگران وجود ندارد.

وی اذعان داشت: همچنین در بحث حفاظت و حراست از محیط زیست و حفاظت از گونه‌های جانوری نیازمند ایجاد یک منطقه حفاظت شده هستیم تا شاهد انقراض بعضی از گونه‌های جانوری نباشیم.

انتهای پیام/80010/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول