اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیته فرعی مدیریت عملکرد

عملکرد دستگاه‌های اجرایی یزد با همکاری مخابرات ارزیابی می‌شود

رئیس اداره سیستم‌ها و تحول سازمانی مخابرات استان یزد گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان یزد در زمینه شاخص مستندسازی و اصلاح فرآیندهای مورد عمل از محور مدیریت کیفیت توسط مخابرات استان یزد ارزیابی می‌شود.

عملکرد دستگاه‌های اجرایی یزد با همکاری مخابرات ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان یزد، فضل‌الله ساجدی اظهار داشت: با درخواست استانداری یزد، بررسی و امتیازدهی و ارزیابی عملکرد سال 1391 دستگاه‌های اجرایی استان یزد در زمینه شاخص مستندسازی و اصلاح فرآیندهای مورد عمل، از محور پنجم که استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد و ارتقای بهره‌وری است، توسط مخابرات استان یزد صورت می‌گیرد.

وی افزود: برای این منظور شیوه‌نامه امتیازدهی به شاخص‌ها از سوی مخابرات تهیه و تدوین شد و به استانداری ارائه شد که این شیوه نامه با هدف اطلاع رسانی شفاف به دستگاه‌های اجرایی ارزیابی شونده استان ابلاغ شده است.

ساجدی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی استان موظفند اطلاعات و گزارش‌های مورد نیاز را در سامانه مکانیزه مدیریت عملکرد ارائه کنند.

ساجدی در مورد الگوی این شیوه نامه امتیازدهی خاطرنشان کرد: مبنا و الگوی استاندارد عملکرد در اقلام اطلاعاتی شاخص مورد ارزیابی، برخی اسناد حقوقی ملی نظیر قانون مدیریت خدمات کشوری، مصوبه شورای عالی اداری با موضوع اصلاح سیستم‌ها و روش‌های انجام کار همچنین اسناد برنامه‌ای استان است.

رئیس اداره سیستم‌ها و تحول سازمانی فرصت دستگاه‌های اجرایی برای ارائه اطلاعات مربوط در سامانه مکانیزه مدیریت عملکرد را 29 خرداد اعلام و ابراز امیدواری کرد که دستگاه‌های اجرایی استان یزد با ارائه به موقع اطلاعات عملکردی خود در این شاخص، مخابرات را در ارزیابی دقیق عملکرد آنان در شاخص مستندسازی و اصلاح فرآیندهای مورد نظر یاری رسانند و نتایج این اقدام بتواند مدیریت عملکرد و بهره‌وری را در استان یزد بهبود بخشد.

انتهای پیام/2464/و/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول