اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر راه صورت گرفت

بهره‌برداری پل راه روستایی «فیروزجا» در شهرستان بابل

مراسم بهره‌برداری از پل راه روستایی «فیروزجا- سماکوش‌محله» در بخش بندپی شرقی شهرستان بابل با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی برگزار شد.

بهره‌برداری پل راه روستایی «فیروزجا» در شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، مراسم بهره‌برداری از پل راه روستایی «فیروزجا- سماکوش‌محله» در بخش بندپی شرقی شهرستان بابل با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار مازندران، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان برگزار شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این مراسم عنوان کرد: این استان با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی و به طبع تنوع فرآورده‌های کشاورزی که دارد، مسئله راه‌های مناسب روستایی در آن به منظور حمل و نقل هرچه سریع‌تر، آسان‌تر و در عین حال ارزان‌تر فرآورده‌ها به بازار مصرف همواره یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ذهنی مسئولان وزارت راه و شهرسازی است.

سیدحسین میرشفیع با اشاره به تعامل خوب و وجود هماهنگی لازم بین مسوولان و مردم منطقه یادآور شد: مسوولان عزم جدی برای عمران و آبادانی منطقه را داشته و مردم منطقه نیز با درایت و همدلی در کنار مسوولان هستند که خود جای شکر دارد. 

وی در ادامه با قدردانی از مجموعه راه و شهرسازی مازندران عنوان کرد: خوشبختانه راه و شهرسازی مازندران در طول سال اقدامات گسترده‌ای را در زمینه به‌سازی راه‌های روستایی در استان در دست اجرا داشته که امیدواریم این تلاش‌ها با همیاری و تعامل همه مسوولان استانی به بار بنشیند تا به فضل خداوند شاهد ایجاد راه‌های دسترسی ایمن و مناسب برای روستاییان باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت راه‌های مواصلاتی استان عنوان کرد: مازندران به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای، تعدد روستاها در آن زیاد بوده پس راه‌های ارتباطی این روستاها با مراکز شهرها دارای اهمیت خاصی است.

سیدعلی اسد در ادامه با اعلام اقدامات گسترده این اداره کل در زمینه راه روستایی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی اقدامات بسیار چشمگیری در زمینه راه‌های روستایی در استان انجام شده که در حال حاضر از 10 هزار و 112 کیلومتر راه‌های استان بیش از 7 هزار و 766 کیلومتر آن راه روستایی است.

وی در ادامه به مشخصات پل راه روستایی فیروزجا -  سماکوش‌محله اشاره و افزود: مشخصات اجرایی این پل شامل یک دهانه 45 متری به عرض هفت متر با عرش خرپایی فلزی بوده که با اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال به اجرا درآمده است.

اسد خاطرنشان کرد: با احداث این پل بیش از 50 روستا در این منطقه از نعمت یک راه ایمن و مناسب بهره‌مند شدند.

به گزارش فارس، این پل به نام زنده‌یاد رحیم شفیع‌تبار نامگذاری شده است.

انتهای پیام/2296/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول