اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی:

سارق تجهیزات دکل‌های مخابراتی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری سارق تجهیزات دکل‌های مخابراتی خبر داد.

سارق تجهیزات دکل‌های مخابراتی دستگیر شد

صابر عباس‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: در پی افزایش سرقت از دکل‌های شرکت‌های مخابراتی ایرانسل، همراه اول و تالیا در سطح شهرستان تبریز، موضوع در اولویت کاری این پلیس تخصصی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان تیم 3 اداره مبارزه با سرقت، تحقیقات پلیسی را با جدیت آغاز و پس از انجام تحقیقات گسترده نهایتاً عوامل گشت کلانتری 11 در فلکه گلکار یک نفر را با لباس کار شرکت تالیا که به صورت مشکوک درحال پرسه‌زنی بود را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: در بازجویی اولیه نام‌برده منکر هرگونه سرقت شد ولی در ادامه تحقیقات علمی و پلیسی و با استعانت از امکانات فنی و سایر مدارک، متهم ناچار به بیان حقایق شده و به ارتکاب 6 فقره سرقت از دکل‌های شرکت تالیا، ایرانسل و همراه اول اعتراف کرد.

عباس‌زاده در رابطه با انگیزه متهم گفت: در آسیب‌شناسی این جرم نکته حائز اهمیت حس انتقام‌جویی متهم از شرکت‌های مذکور بوده است.

وی تاکید کرد: با عنایت به اینکه نام‌برده نیروی اخراجی شرکت‌های مخابراتی بوده از این طریق قصد ضربه‌زدن و وارد آوردن خسارت به تجهیزات دکل‌های مخابراتی آن شرکت‌ها در تبریز را داشته است. 

انتهای پیام/60001/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول