اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه تعطیلات نوروزی صورت می‌گیرد

توقف عملیات‌های راهسازی در مناطق مختلف آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری سازمان راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در مناطق مختلف آذربایجان غربی عملیات‌های راهسازی به ویژه عملیات‌های خطرآفرین در آستانه تعطیلات نوروزی متوقف می‌شود.

توقف عملیات‌های راهسازی در مناطق مختلف آذربایجان غربی

علی قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح ویژه نوروز از تاریخ 25 اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا 16 فروردین ماه تداوم پیدا می‌کند به طوری که در این مدت هر گونه عملیات راهسازی در مناطق مختلف استان متوقف می‌شود تا مسافران ورودی و خروجی با آرامش بیشتری در جاده‌ها تردد کنند.

وی بر لزوم احساس مسئولیت پیمانکاران در مقابل جان مردم تاکید کرد و افزود: افرادی که امور سرمایه‌گذاری و به سامان رساندن پروژه‌های مختلف را بر عهده گرفته‌اند باید در ایام پر رفت و آمد سال نسبت به توقف عملیات اقدام کرده و در جاده‌ها علائم هشدار نیز برای اطلاع مسافران علائم هشدار نصب کنند تا در اثر مسدود بودن راه‌ها حوادث دلخراش به وقوع نپیوندد.

مدیر راهداری سازمان راه و شهرسازی آذربایجان غربی جاده استاندارد و مطلوب را یکی از فاکتورهای موثر در رونق یافتن صنعت گردشگری دانست و افزود: لکه‌گیری و اصلاح جاده‌ها باید با جدیت دنبال شود تا رانندگان برای وارد شدن به استان ما از خود رغبت نشان دهند.

قهرمانی به لزوم ساماندهی مناسب و رضایت‌بخش مهمانان نوروزی تاکید کرد و گفت: معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان در مبادی ورودی و خروجی، فرودگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری، نصب بنر خوش‌آمدگویی به مهمانان، ارائه راهنمایی در موارد لازم به آن ها از جمله اموری است که باید مورد توجه قرار گیرد از این رو سازمان راه و شهرسازی نیز در این راستا برای کمک‌‌رسانی آماده است.

وی با بیان اینکه با نهادهای مختلف از جمله پلیس راه، جمعیت هلال احمر، فرماندهی انتظامی، فوریت‌های پزشکی و ... هماهنگی‌های لازم انجام گرفته است، اظهار داشت: یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار بگیرد پیش‌بینی یک توقف اضطراری در نقاط حادثه‌خیز است تا رانندگان بعد از تجدید قوا و رفع خستگی به رانندگی بپردازند چرا که در این صورت میزان وقوع حوادث کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول