اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان در گفت‌وگو با فارس خبر داد

وجود 11 هزار کیلومتر پروژه راه روستایی در خوزستان

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: در استان 11 هزار کیلومتر پروژه راه روستایی وجود دارد که کار اجرایی 7 هزار و 400 کیلومتر آن انجام و 4 هزار کیلومتر آن آسفالت ریزی شده است.

وجود 11 هزار کیلومتر پروژه راه روستایی در خوزستان

محسن پویا ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی محور راه روستایی امامزاده احمد اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: اگرچه در سال‌های اخیر سیاست‌های نظام در راستای رسیدگی به مشکلات روستاها بوده اما این امر منوط به آن نیست که امروز مشکل و کاستی وجود ندارد.

وی افزود: با کلنگ‌زنی این پروژه برگ زرینی در پروژه‌های راه و روستایی استان به ثبت خواهد رسید.

*تزریق اعتبار از سوی وزارتخانه

معاون عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: امیدواریم وزارتخانه منابع کافی و کمک خوبی برای تحقق این پروژه که مرحله نخست آن 15 کیلومتر است را تزریق کند و در زمان موعد این پروژه به بهره برداری برسد.

*اجرای 42 کیلومتر پروژه راه در اندیمشک

وی اضافه کرد: در استان 11 هزار کیلومتر پروژه راه روستایی وجود دارد که کار اجرایی 7 هزار و 400 کیلومتر آن انجام و 4 هزار کیلومتر آن آسفالت‌ریزی شده است.

پویا با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات مردم محروم و از جمله روستائیان نشان از توجه دولت به بخش روستاهاست، گفت: حدود 90 کیلومتر راه روستایی در شهر اندیمشک وجود دارد که در سال 91 حدود 42 کیلومتر آن با اعتبار 1.2 میلیارد تومان در اندیمشک بهسازی شده است.

وی بار دیگر با اشاره به پروژه راه روستایی در شهرستان اندیمشک تصریح کرد: امیدواریم با حمایت مردم که مهمترین پیگیر کنندگان پروژه راه روستایی اندیمشک هستند این پروژه به موقع به بهره برداری برسد.

*حضور قرارگاه خاتم‌الانبیا

معاون عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: نوید خوبی که این پروژه می‌دهد حضور یک پیمانکار از قرارگاه خاتم‌الانبیا در آن است و با توجه به عملکرد این قرارگاه در افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های جاده‌ای امیدواریم که هر چه زودتر این پروژه به بهره برداری برسد.

وی در ادامه به اجرای پروژه راه پاشنه زاگرس اشاره کرد و گفت: اگر این پروژه راه‌اندازی شود بخش عمده‌ای از روستاهای استان و به ویژه شهرستان اندیمشک از حالت بن بست خارج می‌شوند.

*اجرای پروژه پاشنه راه روستایی

پویا آغاز عملیات راه پاشنه زاگرس را برای استان امری مهم دانست و افزود: نقطه اتصال این پروژه دقیقا به شهر حسینیه در بخش الوار گرمسیری متصل می‌شود و تا چهارمحال بختیاری ادامه دارد.

وی در پایان اظهار کرد: قطعا اگر این پروژه اجرایی شود منطقه اندیمشک و بخش الوار گرمسیری رونق چشمگیری خواهد داشت.

انتهای پیام/ 72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول