اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

حضور مردم در شعبات اخذ رأی، حاکی از مسئولیت‏پذیری مردم بود

فرماندار فیروزکوه حضور مردم در شعبات اخذ رأی، چشمگیر و بی‏بدیل بود و این مهم تا واپسین ثانیه‏های انتخابات ادامه داشت که حاکی از مسئولیت‏پذیری مردم در تعیین سرنوشت خویش است.

حضور مردم در شعبات اخذ رأی، حاکی از مسئولیت‏پذیری مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، ابوالقاسم مهری امروز از حماسه‏سازی بی‏نظیر و مشارکت گسترده مردم شهرستان فیروزکوه در انتخابات 24 خرداد تقدیر کرد.

وی با اشاره به اعلام نتایج قطعی انتخابات در سه عرصه ریاست جمهوری، میان‏دوره‏ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، از حضور و مشارکت گسترده آحاد مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان فیروزکوه تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: آفرین به غیرت، حمیت و مردانگی شما دلیرمردان و شیر زنان که این بار هم همچون همیشه با حضور پرشور و شعور خود در این عرصه خطیر، ضمن تحقق‏بخشی به منویات رهبری، مشت محکمی بر دهان همه یاوه‏گویان و دشمنان زدید.

مهری تصریح کرد: حضور مردم در شعبات اخذ رأی، چشمگیر و بی‏بدیل بود و این مهم تا واپسین ثانیه‏های انتخابات ادامه داشت که حاکی از مسئولیت‏پذیری مردم در تعیین سرنوشت خویش است.

وی گفت: برنده واقعی انتخابات مردم بودند که پس از اعلام نتایج، به شکرانه حماسه حضور و تحقق حماسه سیاسی در خیابان‏ها به جشن و پای‏کوبی پرداختند و یک بار دیگر ثابت کردند، هر کجا پای ارزش‏های اسلامی و دفاع از کیان ملی است، در صحنه حاضرند.

انتهای پیام/2568/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول