اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

بهسازی راه‌های خلخال آینده جنوب استان اردبیل را متحول می‌کند

فرماندار شهرستان خلخال گفت: بهسازی و ساخت راه‌ها و جاده‌های اصلی خلخال موجب توسعه جنوب استان و ایجاد تحول در آینده این منطقه خواهد شد.

بهسازی راه‌های خلخال آینده جنوب استان اردبیل را متحول می‌کند

هوشنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به ساخت محور اصلی سرچم - فیروز‌آباد به خلخال اظهار داشت: این مسیر که از پایین دست روستای فاراب جدا شده و با عنوان راه خلخال - فیروز‌آباد معروف است در چهار قطعه تعریف شده که حدود 5/5 کیلومتر آن آسفالت شده و حدود 6 کیلومتر آن نیز در آینده‌ای نزدیک آسفالت خواهد شد.

وی عنوان کرد: زحمات زیادی در ساخت بناهای فنی و پل‌ها کشیده شده که با اتمام و تکمیل آسفالت این مسیر شهرستان خلخال صاحب راه‌های اصلی ارتباطی به مرکز استان و کشور خواهد شد.

محمدی افزود: در حال حاضر  فعالیت‌های انجام شده در کمربندی خلخال نیز چشمگیر بوده که این مسیر با اتصال به کمربندی و سپس در خروجی خلخال به جاده خلخال- کلور- درام پیوسته که شهرستان خلخال از طرف جنوب استان نیز به مرکز کشور با راحت‌ترین مسیر و امن‌ترین جاده ارتباط خواهد داشت.

فرماندار شهرستان خلخال ادامه داد: هر مسئولی که در شهرستان خلخال برای خدمت‌رسانی به مردم حضور یافته در حد وسع و توان خود در اعتلای شهرستان کوشیده است.

محمدی تصریح کرد: در هر زمان و هر مکانی، هر مسئولیتی که به عنوان وظیفه خدمت به مردم قبول می‌شود باید در خدمت مردم بوده و نهایت تلاش را در خدمت‌رسانی به مردم انجام داد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه آبرسانی به شهر خلخال از طریق سد بفراجرد اشاره کرد و گفت: با تکمیل این سد آب شرب شهر خلخال از این حوزه تامین شده و اکنون با واگذاری این پروژه به پیمانکار جدید این پروژه با سرعت قابل قبول در حرکت است که انتظار می‌رود پیمانکار ذیربط  مجدانه پیگیر مسائل و پیشرفت کار این پروژه باشد تا مردم خلخال نیز شاهد آبادانی و توسعه خلخال باشند.

فرماندار شهرستان خلخال به چشم‌انداز و افق همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خلخال و کوثر اشاره کرد و بیان داشت: این همایش موجب شد تا استعدادها و توانمندی خلخال برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کشور معرفی شود و برگزاری موفقیت‌آمیز این همایش در سطح استان توانست بستر‌های مناسب را برای سرمایه‌گذاری صنعتی و تولیدی در خلخال مهیا کند.

محمدی با اشاره به ظرفیت‌های آبی شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: این ظرفیت غنی با سد‌های در دست احداث و توجهات مسئولان استانی قابل مهار و استفاده است و انتظار می‌رود با تخصیص اعتبارات بیشتر هر چه سریع‌تر شاهد استفاده از این ظرفیت خدادادی باشیم.

وی شهرداری را نهادی عمومی و خودگردان عنوان کرد و یادآور شد: شهرداری باید بستر‌های درآمد‌زایی و برنامه‌ریزی در راستای استفاده بهینه از منابع و توسعه و عمران شهر را در نظر داشته باشد و منتظر اعتبارات دولتی ابلاغ شده نباشد.

فرماندار شهرستان خلخال ادامه داد: زمین‌های زیادی در شهر خلخال به صورت بلاتکلیف باقی است که شهرداری می‌تواند با مشاوره و تعامل با صاحبان آن و با برنامه‌ریزی امورات مربوط زیبایی و عمران شهر خلخال را فعال‌تر سازد ولی متاسفانه هنوز این امر محقق نشده است.

محمدی با تقدیر از تلاش‌های پیگیرانه نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان شهرستان همه با تعامل در تلاش هستند تا جریان توسعه خلخال شتاب گیرد و مردم نیز در این میان نقش تاثیر‌گذاری دارند.

این مسئول در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل به 220 پروژه نیمه‌تمام در شهرستان خلخال اشاره کرد و اذعان داشت: در کمیته برنامه‌ریزی سال 92 شهرستان تلاش خواهیم کرد تا پروژه‌های نیمه‌تمام با اهمیت برای مردم شهرستان خلخال با سرعت بیشتر اجرایی شده و به اتمام برسد.

انتهای پیام/62008/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول