اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

وضعیت جاده بندپی‌شرقی در مازندران نامناسب است

نماینده مردم بابل در مجلس، وضعیت جاده بندپی‌شرقی در مازندران را نامناسب دانست.

وضعیت جاده بندپی‌شرقی در مازندران نامناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حسین نیازآذری بعدازظهر امروز در دیدار مردمی استاندار مازندران از مناطق محروم شهرستان بابل با اعلام اینکه منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل در بعد از انقلاب مورد توجه مسئولان انقلاب اسلامی ایران قرار گرفت، اظهار داشت: همه اقدامات و بهسازی انجام شده در این منطقه در بعد از انقلاب اسلامی صورت گرفت.

وی با اشاره به احداث راه روستایی و تجهیز برق خانگی در این منطقه، بیان داشت: رفع نیازمندی‌های امروز مردم این منطقه نیاز به همت همه‌جانبه مسئولان دارد که کم از نیازمندی‌های گذشته این مردم نیست.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جاده نامناسب دسترسی مردم روستاهای بندپی‌شرقی بابل، اذعان داشت: ایجاد جاده دسترسی مناسب از نیازهای اصلی مردم در این منطقه است.

وی، عدم برخورداری مردم منطقه از آب آشامیدنی سالم را از دیگر خواسته‌های اصلی مردم این منطقه اعلام کرد و یادآور شد: آب شرب سالم در اختیار بسیاری از خانواده‌های روستایی قرار ندارد.

نیازآذری، تأمین امنیت دامداران مردم منطقه بندپی‌شرقی را از نیازهای اساسی مردم در بندپی‌شرقی اعلام کرد و متذکر شد: ایجاد پاسگاه برای تأمین امنیت دامداران یکی از نیازهای اساسی است که باید توجه قرار گیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار پیگیری مسئولان استان مازندران برای احداث و تکمیل مطالعات سد سجادرود در بندپی‌شرقی شد و اذعان داشت: ایجاد این سد با هدف کاربری کشاورزی و صنعتی گام مهمی در کاهش بیکاری در منطقه است.

وی در پایان خواستار پیگیری مسئولان برای کلنگ‌زنی و احداث بیمارستان 44 تختخوابی در مرکز بندپی شرقی شد و گفت: زمینه‌ای ایجاد شود تا عملیات اجرای این بیمارستان در این منطقه فراهم شود.

انتهای پیام/86004/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول