اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر و راه و شهرسازی مطرح کرد

افزایش 500 برابری آسفالت راه‌های روستایی کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در قبل از انقلاب، کل راه‌های روستایی آسفالت شده در کشور 200 کیلومتر بود، گفت: این میزان بعد از انقلاب به بیش از 100 هزار کیلومتر رسید و این موفقیت، کارکرد 500 برابری را نشان می‌دهد.

افزایش 500 برابری آسفالت راه‌های روستایی کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدحسین میرشفیعی بعدازظهر امروز در حاشیه افتتاح پل روستایی در بندپی‌شرقی شهرستان بابل اظهار داشت: منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل و روستاهای اطراف آن از محرومیت‌ زیادی در قبل از انقلاب در رنج بودند که به برکت انقلاب اسلامی امکانات زیادی در این منطقه ایجاد شد.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، راه‌های روستایی مناسبی در کشور ایجاد شد، یادآور شد: در قبل از انقلاب اسلامی ایران کل راه‌های روستایی آسفالت شده در کشور، 200 کیلومتر بود که بعد از انقلاب بیش از 100 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور آسفالت شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به مشکلات جاده‌ای در بخش بندپی شرقی شهرستان بابل بیان داشت: مشکلات موجود به خاطر کمبود اعتبارات است و بودجه امسال نیز محدود است.

وی خطاب به مسئولان راه و شهرسازی مازندران بیان داشت: تکمیل و بهسازی راهدارخانه در بخش بندپی شرقی، بهسازی و شن‌ریزی مسیرها و بهسازی مناطق نیازمند رانش در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/86004/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول