اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر گرگان:

شرایط صنعت دام و طیور در گلستان خوب نیست

نائب رئیس شورای شهر گرگان گفت: صنعت دام و طیور، شرایط خوبی نسبت به گذشته ندارد که امیدواریم نشست‎های علمی بتواند به این صنعت رونقی دوباره ببخشد و در کنار آن شاهد ایجاد اشتغال و بازگشت فرآیندهای مثبت آن به خانواده‎ها باشیم.

شرایط صنعت دام و طیور در گلستان خوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی امروز در کنفرانس خبری همایش علمی تخصصی طیور در گرگان اظهار داشت: معتقدم سال‎هاست که اسیر نمایش‎ها شده‎ایم و از نشست‎های تخصصی غافل مانده‎ایم، حرکت‎های نمادین در حوزه‎های مختلف باعث شده تا از موضوعات تخصصی با افراد موثر، اجرایی و تصمیم‎گیر در زمینه مسائل مختلف فاصله بگیریم.

وی درایت و برنامه‎ریزی مسئولان استان را در برگزاری نشست‎های تخصصی ضعیف خواند و متذکر شد: اگر با شاخص‎های نگران‎کننده‎ای همچون اشتغال، طلاق و اعتیاد در جامعه مواجه هستیم همه اینها ناشی از کمرنگ شدن موضوعات تخصصی است.

می‎توانیم در بسیاری از موارد در صدر کشور باشیم

نائب رئیس شورای شهر گرگان ابراز داشت: با توجه به ظرفیت و توانمندی‎های خوب گلستان و آمار و ارقامی که تولیدات استان نشان می‎دهد می‎توانیم در بسیاری از موارد در صدر کشور باشیم.

چراغعلی حمایت از برگزاری همایش‎های علمی را در رونق فعالیت‎های تخصصی مهم خواند و افزود: متاسفانه صنعت دام و طیور، شرایط خوبی نسبت به گذشته ندارد که امیدواریم نشست‎های علمی بتواند به این صنعت رونقی دوباره ببخشد و در کنار آن شاهد ایجاد اشتغال و بازگشت فرآیندهای مثبت آن به خانواده‎ها باشیم.

سایه کمرنگ تخصص بر تولیدات عمومی کشور کاملاً محسوس است

وی با بیان اینکه سایه کمرنگ تخصص بر تولیدات عمومی کشور کاملاً محسوس است، خاطرنشان کرد: گلستان به ویژه شهرستان گرگان به عنوان قطب تولید طیور در کشور محسوب می‎شود و قطعاً برگزاری نشست‎های علمی برای افرادی که به روش سنتی این صنعت را اداره می‎کنند، تحول‎آفرین خواهد بود.

نائب رئیس شورای شهر گرگان از خبرنگاران خواست تا فعالیت‎های تخصصی این همایش را برجسته کنند چراکه صنعت مرغداری در گلستان مظلوم واقع شده که امیدواریم برگزاری چنین همایش‎هایی به نتایج اثربخش بینجامد.

انتهای پیام/83001/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول