اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

افتتاح محور ارتباطی بیدروبه تا روستای سرخکان اندیمشک تا دهه فجر امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش راه روستایی از افتتاح محور ارتباطی بیدروبه تا روستای سرخکان اندیمشک به طول 15 کیلومتر تا دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح محور ارتباطی بیدروبه تا روستای سرخکان اندیمشک تا دهه فجر امسال

سید حسین میرشفیعی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی محور راه روستایی امامزاده احمد اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: گردنه‌های محور امامزاده احمد به طول 15 کیلومتر یکی دیگر از پروژه‌هایی بوده که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: امیدواریم با انجام این پروژه، دیگر اثری از این گردنه‌ها در محورهای ارتباطی این منطقه باقی نماند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش راه روستایی خاطرنشان کرد: شهرستان اندیمشک مرکز ثقل رزمندگان اسلام بوده و بیشتر شهدا حداقل یک شب در این مکان حضور داشته‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که امسال قانون بودجه دیر ابلاغ شد نمی‌توان خیلی قول‌های بزرگ داد اما امیدواریم که پروژه‌های محور  ذکر شده هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

میرشفیعی در ادامه به منطقه تفریحی منگره اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که این منطقه به لحاظ تفریحی بسیار مهم است سعی خواهیم کرد اعتبار لازم را برای بهسازی آن هزینه کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از ظرفیت‌های خوزستان وجود خادمی در وزارت راه و شهرسازی در بخش آزادراه و بزرگراه است که امیدواریم با حضور وی هر چه سریع‌تر پروژه‌های بخش الوار گرمسیری به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/72001/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول