اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

کلنگ‌ احداث مرکز تداوم حوزه نمایندگی سپاه سنندج به زمین زده شد

کلنگ احداث مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سپاه بیت‌المقدس با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و جانشین سپاه بیت‌المقدس به زمین زده شد.

کلنگ‌ احداث مرکز تداوم حوزه نمایندگی سپاه سنندج به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سپاه بیت‌المقدس در زیربنای 2 هزار و 80 مترمربع و با صرف اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد تومان احداث می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن حیدریان خاطرنشان کرد: ارتقای سطح بصیرت سیاسی، فرهنگی و اعتقادی پاسداران سپاه بیت‌المقدس از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این مرکز آموزشی است.

به گفته وی، حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه علاوه بر اجرای برنامه‌های اعتقادی در زمینه بصیرت‌بخشی و افزایش بینش سیاسی در قالب برنامه‌های سیاسی اقدامات مناسبی انجام می‌دهد و ایجاد این مرکز می‌تواند نقطه قوتی برای اجرای برنامه‌ها در این حوزه باشد.

وی با بیان اینکه نام سپاه با انقلاب اسلامی عجین شده است، گفت: وجود معنویت، باور به اسلام و ارزش‌های اسلامی و اعتقاد به نظام اسلامی در پاسداران این نهاد با توجه به رسالت مهم سپاه در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن ضروری است.

به گفته وی، با توجه به شرایط حساس این استان به لحاظ مرزی بودن و همچنین تعداد نیروهای مشغول در آن انجام کارهای زیرساختی در راستای ارائه آموزش‌های بصیرت‌افزایی و عقیدتی مورد توجه قرار گرفته و در طول سال‌های اخیر اقدامات مختلفی نیز انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: احداث مکانی برای ارائه آموزش‌ها در سپاه بیت‌المقدس خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های معاون هماهنگ‌کننده و نمایندگی ولی فقیه در سپاه و فرمانده سپاه بیت‌المقدس شاهد تحقق این مهم در استان هستیم.

حیدریان با بیان اینکه تقویت و ارتقای سطح بصیرت و اعتقادات سپاه همواره مورد تاکید و دستورات مقام معظم رهبری بوده است، بیان داشت: راه‌اندازی این مرکز گام موثری در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه تقویت و ارتقا سطح بصیرتی و اعتقادی پاسداران است.

وی بیان داشت: انقلاب ایران اسلامی از بدو تشکیل تا به امروز با تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم زیادی از سوی دشمنان مواجه بوده است و سپاه به عنوان رکن اصلی دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن همواره در میدان و خط مقدم مقابله با دشمنان به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اعتقادات دینی و مذهبی قوی در بین نیروهای سپاه دلیل اصلی موفقیت این نهاد در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان بوده است، گفت: از این رو توجه به بحث آموزش به ویژه ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این حوزه امری ضروری است.

وی در پایان با بیان اینکه احداث مرکز مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سپاه بیت‌المقدس زیرساختی ارزشمند برای توسعه آموزش‌های دینی و عقیدتی در بین پاسداران و پرسنل مستقر در سپاه بیت‌المقدس است، اظهار امیدواری کرد با تلاش مضاعف دوستان و همکاری و پشتیبانی سپاه در تامین اعتبارات لازم شاهد بهره‌برداری از این مرکز در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشیم.

انتهای پیام/79002/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول