اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری‌ کهگیلویه و بویراحمد

کلنگ اردوگاه تفریحی گردشگری موگرمون زده شد+ تصاویر

با حضور مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی، کلنگ اردوگاه تفریحی گردشگری موگرمون در شهرستان لنده‌، در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع زده شد.

کلنگ اردوگاه تفریحی گردشگری موگرمون زده شد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی، کلنگ اردوگاه تفریحی گردشگری موگرمون در شهرستان لنده ، در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع به زده شد.

عادل مرادی در حاشیه این مراسم با اشاره به نقش گردشگری در توسعه و رشد اقتصادی شهرستان و استان اظهار داشت: منطقه و رودخانه زیبا و بکر  موگرمون با داشتن جذابیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی که داشته سالانه خیل عظیمی از گردشگران را در ایام نوروز و تابستان به خود جذب می‌کند.

بخشدار موگرمون گفت: صنعت گردشگری، صنعتی چندکاره در دهه‌های اخیر به عنوان یک منبع برای توسعه پایدار مورد توجه بسیاری از کشورهای جهان قرار گرفته است.

وی افزود: اثرات اقتصادی گردشگری دردهه اخیر مورد توجه قرار گرفته ، که از جمله این اثرات می توان به کسب درآمد ارزی ، افزایش درآمد ملی جامعه میزبان، افزایش درآمد دولت، افزایش سرمایه گذاری، توزیع مجدد ثروت‌های بین المللی، افزایش اشتغال و نیروی کار، توسعه صنایع دستی و کالاهای محلی را نام برد.

مرادی با بیان اینکه‌ منطقه زیبای موگرمون در نقطه ثقل ارتباطی بخش‌های چاروسا ، دیشموک و جاورده با شهرستان‌های لنده و کهگیلویه قرار دارد افزود: با ایجاد اردوگاه تفریحی گردشگری موگرمون می‌توانیم سایر جذابیت‌های شهرستان را به گردشگران و توریست‌های داخلی و خارجی معرفی کنیم.

وی گفت: زمین این اردوگاه از طرف اهالی منطقه موگرمون اهدا شده و خود آن‌ها موضوع کمپینگ و اردوگاه‌ را در همه مراحل از واگذاری زمین گرفته تا دریافت مجوز را با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان پیگیری کرده‌اند.

بخشدار موگرمون اذعان داشت: با جذب گردشگر و توریست به این منطقه می‌توان گام مؤثری درجهت اشتغال‌زایی و شکوفایی و پیشرفت این منطقه برداشت.

وی توجه به مراحل اجرای طرح خصوصاً تأمین اعتبار به موقع را از سوی مسئولان ضروری خواند و گفت: امیدواریم که بلافاصله بعد از اتمام فاز اول این طرح شاهد اجرایی شدن فاز دوم و مراحل تکمیلی این پروژه باشیم.

انتهای پیام/82013/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول