اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

حضور مردم در صحنه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان را ناکام گذاشته و آنها را خنثی می‌‌کند به طوری که این امر را در انتخابات اخیر کشورمان به عینه مشاهده کردیم.

حضور مردم در صحنه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری صبح امروز در همایش علمی روحانیون که با حضور مسئولان شهرستان خلخال در محل امامزاده عبدالله برگزار شد، اظهار داشت: در انتخابات 24 خرداد سرویس‌های مختلف جاسوسی دنیا ماموریت داشتند که انتخابات را به نفع خود تمام کنند و خدا را شاکریم که یک شخصی از سوی مردم انتخاب شد که در پیروزی انقلاب تلاش‌های فراوان کرده و در دستاورد‌های این نظام سهیم است.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماه ضیافت الهی و فرصتی مناسب است تا مناسبات دین اسلام از سوی مبلغان به خوبی برای مردم معرفی و شناسانده شود.

وی با تاکید بر تهذیب نفس و ورود با معنویت به این ماه مبارک از روحانیون شهرستان خلخال خواست تا در کنار مردم با وحدت و همدلی از فیوضات این ماه مبارک بهره‌مند شوند.

امام جمعه شهرستان خلخال مردم را پشتوانه اصلی نظام در حرکت رو به جلو عنوان کرد و افزود: این مردم هستند که همیشه پای نظام بوده و برای حفظ آن همیشه در صحنه مانده‌اند.

رشتبری بیان داشت: مردم با خلق حماسه سیاسی ارجحیت نظام جمهوری اسلامی را در مقابل دیدگان دشمنان به نمایش گذاشتند و همین مردم پشتوانه اصلی نظام هستند.

وی همچنین خواستار استفاده روحانیون از منبع غنی قرآن و احادیث ائمه اطهار در منبرها شد.

حجت‌الاسلام سید محسن محسنی رئیس تبلیغات اسلامی خلخال نیز از اعزام 70 مبلغ دینی به مناطق مختلف خلخال و روستاها در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این همایش علمی روحانیون که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اعزام مبلغان به مناطق مختلف خلخال برگزار شد، حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور امام جمعه کلور نیز ماه مبارک رمضان را ایستگاهی جهت کسب معرفت برای انسان عنوان کرد و گفت: رمضان ماه انرژی گرفتن برای ادامه راه به سوی معنویت، انجام فرایض و کسب رضایت خداوند است.

انتهای پیام/62008/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول