اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

2500 نفر از کارکنان جهاد کشاورزی گواهینامه دوره‌های آموزش عقیدتی گرفته‌اند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در یک سال اخیر دو هزار و 500 نفر از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی موفق به اخذ گواهینامه دوره‌های آموزش عقیدتی شده‌اند.

2500 نفر از کارکنان جهاد کشاورزی گواهینامه دوره‌های آموزش عقیدتی گرفته‌اند

حجت‌الاسلام سیدحامد ساجدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: توجه به معنویات و تقویت مبانی اعتقادی در کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به احیای فرایض دینی و شعائر اسلامی در سازمان، تصریح کرد: با هدف پاسداری از خط ولایت فقیه و جلوگیری از انحراف، کارکنان توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در راستای آرمان‌های والای امام راحل و فرمان‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی هدایت می‌شوند.

ساجدی‌نژاد بر لزوم تقویت روحیه تعهد و وجدان کاری در کارکنان سازمان تاکید کرد و گفت: تقویت مبانی اعتقادی و ارتقای سطح بینش دینی در ایجاد این روحیه موثر است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: دوره‌های آموزشی عقیدتی با عنوان‌ها و سرفصل‌های مختلف برای کارکنان سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در یک سال اخیر، 2 هزار و 500 نفر از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی موفق به اخذ گواهینامه دوره‌های آموزش عقیدتی شده‌اند.

ساجدی‌نژاد اضافه کرد: اقدامات موثری در راستای حفظ معنویات در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی انجام گرفته است که امیدوار هستیم دوره‌های آموزشی در آینده با موفقیت بیشتری همراه شود.

انتهای پیام/61010/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول