اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش تجلیل از برترین‎های بسیج گلستان

حق‌طلب: تعهد، تخصص، عمل‎گرایی و شناخت هدف عوامل اصلی پیشرفت است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: برای پیشرفت کشور باید چهار عامل اصلی تعهد، تخصص، عمل‎گرایی و شناخت هدف در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

حق‌طلب: تعهد، تخصص، عمل‎گرایی و شناخت هدف عوامل اصلی پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احمد حق‎طلب ظهر امروز در همایش تجلیل از برترین‎های بسیج گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار داشت: علم زمانی نتیجه‎بخش است که به مرحله عمل آید اما اگر سه ضلع پیشرفت مهیا شود ولی هدف مشخص نباشد یقیناً پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه انسان‎های عمل‎گرا به دنبال خدمت به مردم و استقلال نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: نخبگان بسیجی در هر زمینه، مسئولیت، گروه و رشته‎ای که هستند به عنوان امید نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‎شوند که با تعهد و تخصص خود می‎توانند آینده نظام را رقم زده و فاصله کوتاه رسیدن به پیشرفت را کمتر و حتی به صفر برسانند.

در سراشیبی سرعت برای رسیدن به اهداف انقلاب قرار داریم

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج بیان داشت: کشور در جای سختی قرار گرفته است البته نه به عنوان انحراف از مسیر؛ بلکه در مسیر قله پیشرفت و تعالی، لذا باید سختی‎ها را تحمل کنیم چراکه در سراشیبی سرعت برای رسیدن به اهداف انقلاب قرار داریم.

حق‎طلب با بیان اینکه هزاران ماهواره علیه نظام اسلامی تبلیغ می‎کنند، افزود: سختی‎ها را برای پیروزی و رفاه باید تحمل کرد و فریب شبکه‎های مدعی آزادی را نخورد.

وی با اشاره به اینکه امروز نوبت حماسه اقتصادی است، خاطرنشان کرد: باید به دولت منتخب کمک کرد، رئیس‎جمهور منتخب از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده بنابراین شایستگی‎های لازم را دارند چنانکه رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند رای مردم به هر یک از کاندیداها رای به نظام اسلامی است.

بسیج وامدار کسی نیست

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج اذعان کرد: کسی که منتخب مردم قرار گرفت و حکم تنفیذ از مقام معظم رهبری دریافت کرد به عنوان رئیس‎جمهور مورد تائید است و بسیج نیز حمایت همه‎جانبه خود را برای پیشرفت نظام به رئیس‌جمهور منتخب خواهد کرد.

حق‎طلب یادآور شد: اگر هر شخصی «فرقی نمی‎کند چه کسی باشد» از مسیر انقلاب خارج شود خط قرمز ما قرار می‎گیرد چراکه بسیج وامدار کسی نیست.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، ولایت، آزادی، استقلال و سربلندی کشور به عنوان ارزش محسوب می‎شوند، اظهار داشت: آینده نظام اسلامی مرهون خدمات، زحمات و تلاش بی‎شائبه مردم، جوانان خصوصاً بسیجیان است.

مبادا ولی‎امر مسلمین را در شرایطی قرار دهیم که بگویند «مالک برگرد»

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج متذکر شد: مبادا ولی‎امر مسلمین امام خامنه‎‎ای را در شرایطی قرار دهیم که بگویند «مالک برگرد».

حق‎طلب با بیان اینکه همه باید مطیع امر رهبری و سرباز واقعی ولایت باشیم، گفت: ملت ایران محکم بر مواضع ارزشی خود ایستاده و حضوری موثر در صحنه دارد.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول