اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر:

کارآفرینان برتر بوشهر تجلیل شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در هشتمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر از چهار تن از کارآفرینان برتر استان بوشهر تجلیل شد.

کارآفرینان برتر بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین حیدری پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از برترین‌های هشتمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر، هدف از برگزاری این جشنواره را کشف و بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های نهفته کارآفرینی عنوان کرد و اظهارداشت: ارتقای نقش کارآفرینان در توسعه و اعتلای جامعه، افزایش سرانه ثروت ملی، توسعه و ترویج فرهنگ اندیشیدن و ارزش آفرینی و کارآفرینی از دیگر اهداف برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر است.

وی با بیان این‌که از اسفندماه سال گذشته ثبت‌نام از کارآفرینان آغاز شده است، افزود: این ثبت‌نام تا 27 اردیبهشت‌ماه امسال ادامه داشت که پس از بررسی‌های به‌عمل آمده در تاریخ بیستم خردادماه کارآفرینان برتر استان بوشهر انتخاب شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از افزایش 14 درصدی تعداد ثبت‌نام شدگان در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: در هفتمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر، دو هزار و 231 نفر ثبت‌نام کردند که در این دوره، تعداد ثبت‌نام شدگان به دو هزار و 540 نفر افزایش یافت.

حیدری ملاک انتخاب برترین‌ها را تشریح کرد و افزود: مهم‌ترین معیارهای هیئت داوران، نوآوری در اختراعات، اقدامات نوآورانه در جهت کسب بازار، کیفیت خدمات و محصول، استفاده از فنآوری‌های جدید، خطرپذیری مالی، روانی، اجتماعی، آینده‌نگری در تدوین برنامه استراتژیک بازار و منابع انسانی و اشتغالزایی بود.

وی با بیان این‌که در جشنواره امسال چهار نفر در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات انتخاب شدند، افزود: یک نفر در بخش صنعت، یک نفر در بخش کشاورزی و دو نفر در بخش خدمات به‌عنوان کارآفرین برتر استانی انتخاب شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: در سه بخش یاد شده یک نفر به مرحله کشوری راه می‌یابد که با توجه به شاخص‌های موجود، داوران از بین معرفی شدگان استان‌ها تعدادی را به عنوان کارآفرینان برتر ملی انتخاب خواهند کرد.

گفتنی است، در جشنواره کارآفرینان برتراز فضل‌الله رضایی، ابراهیم آسیایی، سعید و شیرین قاید به‌عنوان کارآفرینان برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/66006/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول