اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد:

مشکلی برای تامین گوشت قرمز در ماه رمضان نداریم

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمزمشهد گفت: وضعیت فعلی گوشت در مشهد مطلوب بوده و مشکلی را از نظر کمبود و تامین گوشت قرمز شهروندان مشهدی در ماه مبارک رمضان نداریم.

مشکلی برای تامین گوشت قرمز در ماه رمضان نداریم

احمد احدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با ابراز رضایت از وضعیت گوشت بازار مشهد، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت گوشت قرمز در حال حاضر در مشهد بسیار مطلوب بوده و مشکل خاصی مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: با وضعیت فعلی گوشت قرمز در مشهد، پیش‌بینی می‌شود در ماه مبارک رمضان نیز مشکل خاصی در تامین این کالای اساسی روزه‌داران عزیز نداشته باشیم.

احدی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه به طور متوسط  3 تا 4 هزار راس در کشتارگاه‌های صنعتی ذبح می‌شود، خاطرنشان کرد: ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در کاهش قیمت گوشت قرمز تاثیرگذار بوده و رو امید است که در ماه مبارک برای تامین گوشت شهروندان مشهدی نه تنها با افزایش قیمت مواجه نباشیم، بلکه کاهش قیمت را در این مسئله شاهد باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه به طور متوسط در مشهد، پنج تا شش تن گوشت قرمز گوسفندی و گوساله طرح تنظیم در بسته‌بندی‌های بهداشتی با برچسب مصرف میان 50 تا 70 واحد صنفی و توزیعی گوشت قرمز و تعاونی‌ها توزیع می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد با اشاره به گوشت آزاد موجود در سطح شهر مشهد، یادآور شد: روزانه به طور متوسط نیز در مشهد 4 هزار راس گوسفند و 300 راس گوساله کشتار و به طور آزاد در واحدهای صنفی و توزیعی، توزیع می‌شوند.

احدی گفت: در قیمت مصوب طرح تنظیم بازار مشهد، ران سردست بی‌استخوان و بی‌چربی گوساله با بسته‌بندی بهداشتی با برچسب تاریخ مصرف کیلویی 25 هزار تومان برای مصرف کننده، گوشت چرخ کرده گوساله در بسته‌بندی بهداشتی همراه با برچسب تاریخ مصرف کیلویی 16 هزار تومان برای مصرف کننده توزیع شده است.

وی تاکید کرد: گوشت گوسفندی برینه درجه یک نیز در طرح تنظیم بازار در بسته‌بندی بهداشتی همراه با برچسب تاریخ مصرف کیلویی 22 هزار و 500 تومان برای مصرف کننده و گوشت گوسفندی آبگوشتی قلوه‌گاه نیز کیلویی 10 هزار تومان در سطح مشهد توزیع می شود؛ هم‌چنین گوشت بره نرینه در طرح تنظیم بازار برای مصرف‌کننده کیلویی 20 هزار تومان اعلام شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد گفت: با وضعیت فعلی گوشت در مشهد، مشکلی از نظر کمبود و تامین گوشت قرمز شهروندان مشهدی در ماه مبارک رمضان نداریم.

انتهای پیام/70023/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول