اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی:

مواد پروتئینی لازم برای ماه رمضان در خراسان شمالی ذخیره سازی شد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی تاکید کرد: این شرکت ذخیره سازی لازم مواد پروتئینی برای ماه رمضان در این استان را انجام داده است.

مواد پروتئینی لازم برای ماه رمضان در خراسان شمالی ذخیره سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی‌محمد احمدیان بعد از ظهر امروز در نشست با امام جمعه مرکز خراسان شمالی به مناسبت دهه تولید اظهار کرد: اقلام پروتئینی پر مصرف چون گوشت برای تأمین نیاز مردم استان ذخیره سازی شده و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این شرکت تأمین گوشت و نهاده‌های دامی را بر عهده دارد، تصریح کرد: البته این شرکت در طول سال به منظور تأمین مواد پروتئینی مردم استان پشتیبانی لازم را از مصرف و بازار تولید دارد.

احمدیان گفت: در این راستا در طول ماه‌های سال اقدام به خرید و ذخیره سازی مواد پروتئینی گوشت قرمز و سفید در سطح سردخانه‌ها می‌کند.

به گفته مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی، این مواد پروتئینی در ماه‌های پر مصرف سال همچون ماه رمضان برای کنترل قیمت به بازار مصرف تزریق می‌شود.

به گزارش فارس، مدیر نمایندگی شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس در خراسان شمالی نیز حمل کالاهای اساسی و تأمین نیازهای استان را از مأموریت‌های این شرکت دانست.

محمد محمدی با اشاره به اینکه این شرکت بازوی سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده،‌ گفت: حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس با انجام مأموریت‌های محوله نقش بسزایی در کاهش و کنترل قیمت کالاهای پر مصرف دارد.

امام جمعه بجنورد هم در این نشست با تبریک دهه تولید نقش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را در رفاه مردم مهم خواند.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با تاکید بر اینکه برای رفاه مردم که مورد تاکید آموزه‌های دینی بوده باید تلاش بیشتری انجام شود، تصریح کرد: در کنار این نیازمند یک مدیریت صحیح و برنامه ریزی شده هستیم.

انتهای پیام/63002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول