اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی

نمایشگاه تصویری سبک زندگی اسلامی در سیره رهبری در گلپایگان گشایش یافت

در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی نمایشگاه تصویری سبک زندگی اسلامی در سیره رهبری با حضور مسئولان شهرستانی در نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان گشایش یافت.

نمایشگاه تصویری سبک زندگی اسلامی در سیره رهبری در گلپایگان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محمد حسین محمدی فشارکی امروز در آیین افتتاح نمایشگاه تصویری سبک زندگی اسلامی در سیره رهبری اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی هرچه بیشتر جوانان با روش و منش مقام عظمای ولایت در خصوص مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی، و اجتماعی برپا شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 50 تصویر از سبک زندگی، رفتار و منش مقام معظم رهبری در نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان در معرض دید بازدید کنندگان قرار دارد، تصریح کرد: مجموعه کاملی از این سری تصاویر به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گلپایگان ارسال شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان با اشاره به اینکه درآستانه انتخابات 24 خردادماه قرارداریم، اظهار کرد: با هدف ایجاد شور و حماسه سیاسی در بین جوانان و حضور و مشارکت آگاهانه و انتخاب اصلح تعدادی پوستر نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

وی درادامه یادآور شد: با توجه به اینکه بودجه فرهنگی به اداره‌ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تا امروز اختصاص نیافته است، اما چندین نمایشگاه و برنامه برای شش ماهه نخست سال 92 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان پیش بینی کرده‌ایم.

محمدی فشارکی از برپایی نمایشگاه تصویری قیامت(رستاخیز) در مرداد ماه امسال خبر داد و گفت: بهترین منبع برای سبک زندگی اسلامی قرآن کریم است و این نمایشگاه می‌تواند الهام بخش سبک زندگی اسلامی باشد و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این نمایشگاه بعد از ماه مبارک رمضان در شهرستان گشایش می‌یابد.

وی همچنین به برنامه‌های متنوع هفته دفاع مقدس در شهرستان اشاره کرد و گفت: با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان چندین برنامه با هدف گرامی داشت یاد و خاطره دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس در تالار اندیشه فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان همچنین از برگزاری جشن نیمه شعبان خبر داد و گفت: به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و با هدف آشنایی نسل جوان با زندگی آن حضرت در تالار اندیشه مولودی خوانی و نغمه‌های موسیقی و برنامه‌های مفرح و شادی برای همشهریان اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب از 29 خردادماه تا هفتم تیرماه جاری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، در آیین افتتاح نمایشگاه تصویری سبک زندگی اسلامی در سیره رهبری امام جمعه، معاون فرمانداری و مسئولان شهرستانی و جمعی از اصحاب رسانه و فرهنگ حضور داشتند.

انتهای پیام/‌63014/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول