اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهار خبر داد

تخصیص یک میلیارد و 880 میلیون ریال برای پروژه‌های بهار

شهردار بهار با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا در شهر بهار گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها یک میلیارد و 880 میلیون ریال است.

تخصیص یک میلیارد و 880 میلیون ریال برای پروژه‌های بهار

علی‌اصغر شیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهار با اشاره به اینکه روز 14 تیر روز شهرداری‌ها است، اظهار داشت: همکاری در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، دیدار با امام جمعه و فرماندار، گلباران گلزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری جشن کودکان، مسابقات فرهنگی  ـ هنری و نشست‌های مردمی از برنامه‌های مهم این روز است.

وی اضافه کرد: با شروع فصل کاری، عملیات عمرانی در شهر بهار با قدرت شروع شده و امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم برنامه‌های پیش‌بینی شده را تا آخر سال به مرحله اجرا در آوریم.

شهردار بهار خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها در سه سطح با مردم ارتباط دارند که شامل خدمات به مردم، حفظ و توسعه فضای سبز و فرهنگ است.

وی به اقدامات عمرانی در حال اجرا اشاره کرد و گفت: خرید 650 تن آسفالت شکسته کوهی برای لکه‌گیری معابر اصلی سطح شهر بهار و تمام معابر شهرک فرهنگیان به مبلغ 800 میلیون ریال، لکه‌گیری آسفالت و ترمیم ترانشه‌های معابر اصلی شهر و همچنین معابر شهرک فرهنگیان شامل کنده‌کاری، قیرپاشی، پخش و متراکم کردن آسفالت در مساحتی بالغ بر 7 هزار و 500 متر مربع از جمله اقدامات در حال انجام است.

به گفته شیری پروژه پیاده‌روسازی معابر شهر، پیاده‌رو ورودی شهرک فرهنگیان، پروژه جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی پیرامون خیابان آتش‌نشانی و پارک لاله با استفاده از جداول بتنی و مصالح سنگی به مقدار تقریبی 200 متر طول، پروژه ساماندهی ورودی شهر شامل جدولگذاری و زیرسازی، پروژه ساماندهی قبور شهدای گمنام شهر بهار، پروژه احداث دو المان در ورودی شهر از سمت همدان و لاله‌جین از دیگر اقدامات در حال اجرای شهرداری بهار است.

وی اعلام کرد: در مجموع اعتبار هزینه شده برای موارد مذکور بالغ بر یک میلیارد و 880 میلیون ریال است.

شهردار بهار با آرزوی توفیق خدمتگزاری به همشهریان، گفت: امیدوارم در سایه وحدت و همدلی آحاد مردم و مسئولین و استفاده از تجربیات ارزشمند صاحبان فکر و اندیشه، شهر بهار را به جایگاه شایسته آن برسانیم.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول