اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات وزارت راه خبر داد

ساخت بیمارستان 8 طبقه مدرن اطفال در اهواز/ افزایش پروژه‌های بیمارستانی در خوزستان

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی از ساخت بیمارستان مدرن هشت طبقه اطفال در محوطه بیمارستان گلستان اهواز خبر داد.

ساخت بیمارستان 8 طبقه مدرن اطفال در اهواز/ افزایش پروژه‌های بیمارستانی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، محمد جعفر علیزاده ظهر امروز در آئین افتتاح بیمارستان 100 تختخوابه شهرستان رامهرمز که با حضور معاون اول رئیس جمهور، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان ملی و استانی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته خوشبختانه بیمارستان 100 تخته رامهرمز امروز افتتاح شد.

وی با اشاره به اعتبار 20 میلیارد تومانی تخصیص داده شده به این بیمارستان، خاطرنشان کرد: این بیمارستان دارای 122 تخت است و 11 هزار مترمربع زیربنا دارد.

*تجهیزات بیمارستان رامهرمز

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: بیمارستان افتتاح شده این شهرستان مجهز به چهار بخش تخصصی جراحی زنان و زایمان، داخلی، جراحی و نوزادان است.

وی بیان کرد: همچنین این بیمارستان به 12 تخت مراقبت ویژه سی.سی.یو، پنج تخت مراقبت ویژه کودکان و چهار تخت اتاق عمل مجهز است.

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: تمام خدمات وابسته به بخش درمان این بیمارستان پیش بینی شده است و می‌تواند جوابگوی نیاز شهروندان باشد.

*8 بیمارستان در خوزستان

وی با اشاره به اینکه بیشترین پروژه‌های ساخت بیمارستان در خوزستان وجود دارد، گفت: در این استان هشت بیمارستان بزرگ با بیش از یک هزار و 800 تخت در حال ساخت است.

علیزاده در ادامه با اشاره به ساخت بیمارستان شهرستان مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت اعتباری این پروژه، به احتمال زیاد بیمارستان مسجدسلیمان مردادماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

*اختصاص 22 میلیارد تومان به بیمارستان مسجدسلیمان

وی اضافه کرد: بیمارستان مسجدسلیمان دارای 213 تختخواب و بالغ بر 22 میلیارد تومان اعتبار اجرایی در برداشته است.

*اختصاص 15 میلیارد تومان به بیمارستان سوختگی اهواز

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به پروژه‌های اجرایی سازمان در شهرستان اهواز بیان کرد: بیمارستان 110 تختخوابی سوختگی اهواز که 15 میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش‌بینی کرده‌ایم در حال گذر از مراحل اولیه و طراحی است.

وی افزود: کار ساخت این بیمارستان به تازگی آغاز شده و همه تلاش خود را برای تکمیل سریع‌تر پروژه به کار خواهیم بست.

علیزاده عنوان کرد: همچنین یک بیمارستان اطفال مدرن و مجهز هشت طبقه در محوطه بیمارستان ابوذر کنونی اهواز در حال ساخت است که 4 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار در برگرفته است.

وی اظهار کرد: سایر بیمارستان‌های استان خوزستان نظیر شوش، شوشتر، ماهشهر و بیمارستان 515 تختخوابه جایگزین بیمارستان گلستان اهواز نیز در مرحله طراحی و اسکلت سازی قرار دارند.

*ساخت ندامتگاه بهبهان و زندان مرکزی اهواز

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی در ادامه به ساخت ندامتگاه شهرستان بهبهان و زندان مرکزی اهواز اشاره کرد و گفت: طراحی ندامتگاه و زندان انجام شده و در مرحله اسکلت‌سازی قرار دارند.

وی در پایان عنوان کرد: این سازمان در مجموع 46 پروژه در کل کشور را در دست اجرا دارد که تاکنون کار 33 بیمارستان آن را به پایان رسانده است و 150 بیمارستان دیگر را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/72001/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول